|
Blok -
Nemecký jazyk a literatúra |
Min.
49
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KNJ/ELGdb/NJ/22
|
Úvod do jazykovedy |
|
5 |
2P + 2S |
s |
1 |
Z |
P |
|
Komlósiné Knipf, Mészáros |
KNJ/PPD1db/NJ/22
|
Propedeutika nemčiny ako cudzieho jazyka 1 |
|
4 |
2S |
h |
1 |
Z |
P |
|
Mészáros |
KNJ/ELTdb/NJ/22
|
Úvod do literatúry |
|
5 |
2P + 2S |
s |
1 |
L |
P |
|
V. Szabó |
KNJ/PPD2db/NJ/22
|
Propedeutika nemčiny ako cudzieho jazyka 2 |
|
4 |
2S |
h |
1 |
L |
P |
|
Mészáros |
KNJ/LIT1db/NJ/22
|
Literatúra nemecky hovoriacich krajín 1 |
|
4 |
1P + 1S |
s |
2 |
Z |
P |
|
V. Szabó |
KNJ/TLG1db/NJ/22
|
Teoretická lingvistika 1 |
|
5 |
2P + 2S |
s |
2 |
Z |
P |
|
Komlósiné Knipf, Mészáros |
KNJ/LIT2db/NJ/22
|
Literatúra nemecky hovoriacich krajín 2 |
|
4 |
1P + 1S |
s |
2 |
L |
P |
|
V. Szabó |
KNJ/TLG2db/NJ/22
|
Teoretická lingvistika 2 |
|
5 |
2P + 2S |
s |
2 |
L |
P |
|
Komlósiné Knipf, Mészáros |
KNJ/DIDdb/NJ/22
|
Základy didaktiky nemčiny ako cudzieho jazyka |
! |
4 |
1P + 1S |
s |
3 |
Z |
P |
|
Mészáros |
KNJ/TLG3db/NJ/22
|
Teoretická lingvistika 3 |
! |
5 |
2P + 2S |
s |
3 |
Z |
P |
|
Komlósiné Knipf, Mészáros |
KNJ/LIT3db/NJ/22
|
Literatúra nemecky hovoriacich krajín 3 |
! |
2 |
1P + 1S |
s |
3 |
L |
P |
|
V. Szabó |
KNJ/TLG4db/NJ/22
|
Teoretická lingvistika 4 |
|
2 |
2P + 2S |
s |
3 |
L |
P |
|
Komlósiné Knipf, Mészáros |
Blok -
Učiteľský základ |
Min.
16
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPD/UZ/UDP/22
|
Úvod do štúdia pedagogických disciplín |
|
3 |
2P |
s |
1 |
Z |
P |
|
Pukánszky, Ambrus, Horváth, Németh, Kanczné Nagy |
KPD/UZ/DID/22
|
Všeobecná didaktika a príprava na hospitácie |
|
2 |
1P + 1S |
s |
1 |
L |
P |
|
Kopp, Tóth, Horváth, Kiss, Szabó L |
KPD/UZ/PPX1/22
|
Úvodná pedagogická prax |
|
1 |
|
a |
1 |
L |
P |
|
Török |
KPD/UZ/TFV/22
|
Teória a filozofia výchovy |
|
3 |
1P + 1S |
s |
2 |
Z |
P |
|
Kopp, Pukánszky, Ambrus, Kanczné Nagy, Németh, Kiss |
KPD/UZ/PPX2/22
|
Pedagogická prax 2 - hospitačná |
|
1 |
|
a |
2 |
L |
P |
|
Török |
KPD/UZ/PRP/22
|
Profesia pedagóga |
|
2 |
2P |
s |
2 |
L |
P |
|
Ambrus, Németh, Kanczné Nagy, Horváth, Kopp |
KPD/UZ/PPX3/22
|
Pedagogická prax 3 - hospitačná |
! |
1 |
|
a |
3 |
Z |
|
|
Török |
KPD/UZ/VVP/22
|
Všeobecná a vývinová psychológia |
! |
2 |
2P |
s |
3 |
Z |
|
|
Strédl, Tóth-Bakos, Tiszai |
KPD/UZ/TPR/22
|
Teória a prax riadenia výchovno-vzdelávacích inštitúcií |
! |
1 |
2P |
s |
3 |
L |
|
|
Horváth, Kopp, Nagyová, Kiss |
Blok -
Anglický jazyk a literatúra |
Min.
49
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KAJ/AJdb/JAS1/22
|
Jazykový seminár I. |
|
5 |
2S + 1C |
s |
1 |
Z |
|
|
Lengyel-Marosi, Pauliková, Tóthné Litovkina, Győri, Kálmánová |
KAJ/AJdb/ULIN/22
|
Úvod do štúdia lingvistiky |
|
4 |
1P + 2S |
s |
1 |
Z |
P |
|
Tóthné Litovkina, Győri |
KAJ/AJdb/JAS2/22
|
Jazykový seminár II. |
|
5 |
2S + 1C |
s |
1 |
L |
|
|
Lengyel-Marosi, Pauliková, Tóthné Litovkina, Győri, Kálmánová |
KAJ/AJdb/ULIT/22
|
Úvod do štúdia literatúry |
|
4 |
1P + 2S |
s |
1 |
L |
P |
|
Puskás, Lengyel-Marosi |
KAJ/AJdb/DAL1/22
|
Dejiny anglickej literatúry I. |
|
4 |
1P + 1S |
s |
2 |
Z |
P |
|
Puskás, Kálmánová |
KAJ/AJdb/FOLI/22
|
Lingvistika I. - Fonetika a počúvanie s porozumením |
|
5 |
1P + 1S + 2C |
s |
2 |
Z |
P |
|
Tóthné Litovkina, Lengyel-Marosi, Győri, Pauliková |
KAJ/AJdb/DAM1/22
|
Dejiny americkej literatúry I. |
|
4 |
1P + 1S |
s |
2 |
L |
P |
|
Puskás, Lengyel-Marosi |
KAJ/AJdb/MOLE/22
|
Lingvistika II. - Morfológia a lexikológia |
|
5 |
2P + 2S |
s |
2 |
L |
P |
|
Tóthné Litovkina, Győri |
KAJ/AJdb/MET1/22
|
Metodika I. |
! |
5 |
1P + 2S |
s |
3 |
Z |
P |
|
Puskás, Pauliková |
KAJ/AJdb/SYNT/22
|
Lingvistika III. - Syntax |
! |
4 |
1P + 2S |
s |
3 |
Z |
P |
|
Tóthné Litovkina, Győri |
KAJ/AJdb/DRA1/22
|
Dramatické techniky vo vyučovaní cudzích jazykov I. |
! |
2 |
2S |
h |
3 |
L |
P |
|
Puskás |
KAJ/AJdb/MET2/22
|
Metodika II. |
! |
2 |
1P + 2S + 1C |
s |
3 |
L |
P |
|
Puskás, Pauliková |
|
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok -
Nemecký jazyk a literatúra |
Min.
16
Kreditov
|
+ 4 kredity za Bakalársky seminár v prípade, ak bakalárska práca sa píše z aprobácie
Nemecký jazyk a literatúra
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KNJ/JAS1db/NJ/22
|
Jazykový proseminár 1 |
! |
3 |
2S |
h |
1 |
Z |
|
|
Mészáros |
KNJ/SPX1db/NJ/22
|
Jazykové zručnosti 1 |
|
3 |
2S |
h |
1 |
Z |
|
|
Szegiová |
KNJ/JAS2db/NJ/22
|
Jazykový proseminár 2 |
! |
3 |
2S |
h |
1 |
L |
|
|
Mészáros |
KNJ/SPX2db/NJ/22
|
Jazykové zručnosti 2 |
|
3 |
2S |
h |
1 |
L |
|
|
Szegiová |
KNJ/JAS3db/NJ/22
|
Jazykový proseminár 3 |
! |
3 |
2S |
h |
2 |
Z |
|
|
Mészáros |
KNJ/SPX3db/NJ/22
|
Jazykové zručnosti 3 |
|
3 |
2S |
h |
2 |
Z |
|
|
Szegiová |
KNJ/JAS4db/NJ/22
|
Jazykový proseminár 4 |
! |
3 |
2S |
h |
2 |
L |
|
|
Mészáros |
KNJ/SPX4db/NJ/22
|
Jazykové zručnosti 4 |
|
3 |
2S |
h |
2 |
L |
|
|
Szegiová |
KNJ/APIdb/NJ/22
|
Akademické písanie |
! |
2 |
2S |
h |
3 |
Z |
|
|
Mészáros |
KNJ/KREdb/NJ/22
|
Kreatívne písanie |
! |
2 |
2S |
h |
3 |
Z |
|
|
Mészáros |
KNJ/LDIdb/NJ/22
|
Literatúra vo vyučovaní nemeckého jazyka |
! |
2 |
2S |
h |
3 |
L |
|
|
V. Szabó |
KNJ/MDIdb/NJ/22
|
Médiá vo vyučovaní nemeckého jazyka |
|
2 |
2S |
h |
3 |
L |
|
|
Mészáros |
Blok -
Bakalársky seminár |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KNJ/BSdb/NJ/22
|
Bakalársky seminár |
! |
4 |
1S |
h |
3 |
Z |
|
|
Mészáros |
KAJ/AJdb/BS/22
|
Bakalársky seminár |
! |
4 |
1S |
h |
3 |
Z |
|
|
Lengyel-Marosi, Pauliková, Puskás, Tóthné Litovkina, Győri, Kálmánová |
Blok -
Učiteľský základ |
Min.
11
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
1
|
Biológia |
- KPD/UZ/BCZ/22
|
Biológia človeka a základy prvej pomoci |
|
2 |
1S |
h |
1 |
Z |
P |
|
Mészárosné Darvay, Nagy, Tóthová Tarová |
KPD/UZ/ZPP/22
|
Základy prvej pomoci a biológia pre učiteľov |
! |
2 |
1S |
h |
1 |
Z |
|
|
Mészárosné Darvay, Nagy, Tóthová Tarová |
KPD/UZ/MKO/22
|
Menšinové kompetencie |
! |
2 |
1P |
h |
1 |
L |
|
|
Horváth, Németh, Nagy, Baka, Kiss, Mészáros |
KPD/UZ/RMK/22
|
Regionálna a menšinová kultúra |
|
2 |
1P |
h |
1 |
L |
|
|
Horváth, Németh, Nagy, Baka, Kiss, Mészáros |
KPD/UZ/PDI/22
|
Pedagogická diagnostika |
|
2 |
1P |
h |
2 |
Z |
P |
|
Józsa, Kopp, Szarka, Borbélyová |
KPD/UZ/PHO/22
|
Pedagogické hodnotenie |
! |
2 |
1P |
h |
2 |
Z |
|
|
Józsa, Kopp, Szarka, Borbélyová |
KPD/UZ/MUV/22
|
Metódy učenia sa a výskumu |
! |
2 |
1S |
h |
2 |
L |
|
|
Kopp, Tóth, Nagyová, Kanczné Nagy |
KPD/UZ/ZAP/22
|
Základy akademického písania |
|
2 |
1S |
h |
2 |
L |
P |
|
Tóth, Nagyová, Kanczné Nagy |
KPD/UZ/RPK/22
|
Rozvoj pohybových kompetencií |
! |
2 |
1P |
h |
3 |
Z |
|
|
Dobay, Židek, Bognár |
KPD/UZ/TKZ/22
|
Telesná kultúra a výchova k zdraviu |
! |
2 |
1P |
h |
3 |
Z |
|
|
Dobay, Židek, Bognár |
KPD/UZ/IPG/22
|
Inkluzívna pedagogika |
! |
1 |
1P |
s |
3 |
L |
|
|
Strédl, Tóth-Bakos, Tiszai |
KPD/UZ/IZS/22
|
Integrovaný žiak v škole |
! |
1 |
1P |
s |
3 |
L |
|
|
Strédl, Tóth-Bakos, Tiszai |
Blok -
Anglický jazyk a literatúra |
Min.
16
Kreditov
|
+ 4 kredity za Bakalársky seminár v prípade, ak bakalárska práca sa píše z aprobácie
Anglický jazyk a literatúra
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KAJ/AJdb/KON1/22
|
Konverzácia I. |
|
3 |
2S |
h |
1 |
Z |
|
|
Pauliková, Puskás, Tóthné Litovkina, Lengyel-Marosi, Győri, Kálmánová |
KAJ/AJdb/RDVB/22
|
Reálie, kultúra a dejiny Veľkej Británie |
|
3 |
2S |
h |
1 |
Z |
|
|
Lengyel-Marosi, Kálmánová |
KAJ/AJdb/KON2/22
|
Konverzácia II. |
|
3 |
2S |
h |
1 |
L |
|
|
Lengyel-Marosi, Pauliková, Puskás, Tóthné Litovkina, Győri, Kálmánová |
KAJ/AJdb/RDUS/22
|
Reálie, kultúra a dejiny USA |
|
3 |
2S |
h |
1 |
L |
|
|
Lengyel-Marosi, Tóthné Litovkina |
KAJ/AJdb/GRP/22
|
Gramatický proseminár |
|
3 |
2S |
h |
2 |
Z |
|
|
Lengyel-Marosi, Pauliková, Tóthné Litovkina, Győri, Kálmánová |
KAJ/AJdb/LT19/22
|
Čítanie literárnych textov z 19. storočia |
! |
3 |
2S |
h |
2 |
Z |
|
|
Lengyel-Marosi, Puskás, Kálmánová |
KAJ/AJdb/KON3/22
|
Konverzácia III. |
|
3 |
2S |
h |
2 |
L |
|
|
Lengyel-Marosi, Pauliková, Puskás, Tóthné Litovkina, Győri, Kálmánová |
KAJ/AJdb/LT20/22
|
Čítanie literárnych textov z 20. storočia |
|
3 |
2S |
h |
2 |
L |
|
|
Lengyel-Marosi, Puskás, Kálmánová |
KAJ/AJdb/LT21/22
|
Čítanie literárnych textov z 21. storočia |
! |
2 |
2S |
h |
3 |
Z |
|
|
Lengyel-Marosi, Puskás, Kálmánová |
KAJ/AJdb/PIS/22
|
Písanie |
! |
2 |
2S |
h |
3 |
Z |
|
|
Lengyel-Marosi, Pauliková, Kálmánová |
KAJ/AJdb/AML/22
|
Čítanie amerických literárnych textov z 20. a 21. storočia |
! |
2 |
2S |
h |
3 |
L |
|
|
Lengyel-Marosi, Puskás, Kálmánová |
KAJ/AJdb/APIS/22
|
Akademické písanie |
! |
2 |
2S |
h |
3 |
L |
|
|
Győri, Kálmánová |
KAJ/AJdb/ONL/22
|
Vyučovanie anglického jazyka v online prostredí |
! |
2 |
2S |
h |
3 |
L |
|
|
Puskás, Kálmánová, Pauliková |
|
|
|
|
|
Blok -
Učiteľský základ |
Min.
5
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPD/UZ/TVD/22
|
Tvorivá dielňa |
|
1 |
1C |
h |
1 |
Z |
|
|
Mészáros, Nagyová |
KPD/Uzb/PPC1a/23
|
Podporujúca pedagogická prax 1 |
|
1 |
20C |
h |
1, 2 |
Z |
|
|
Szarka, Török |
KPD/UZ/KONAJ/23
|
Konverzácia v anglickom jazyku |
|
1 |
1S |
h |
1, 2, 3 |
L |
|
|
|
KPD/UZ/KONNJ/23
|
Konverzácia v nemeckom jazyku |
|
1 |
1S |
h |
1, 2, 3 |
L |
|
|
|
KPD/UZ/KONFJ/23
|
Konverzácia vo francúzskom jazyku |
|
1 |
1S |
h |
1, 2, 3 |
L |
|
|
|
KPD/UZ/KONSJ/23
|
Konverzácia v slovenskom jazyku |
|
1 |
1S |
h |
1, 2, 3 |
L |
|
|
|
KPD/UZ/ULK/23
|
Úvod do latinského jazyka a kultúry |
|
1 |
1S |
h |
1, 2, 3 |
L |
|
|
|
KPD/UZ/UFIK/23
|
Úvod do fínskeho jazyka a kultúry |
|
1 |
1S |
h |
1, 2, 3 |
L |
|
|
|
KPD/UZ/RAS/22
|
Rodina a škola |
|
1 |
1P |
h |
1 |
L |
|
|
Pukánszky, Németh, Kanczné Nagy |
KPD/UZ/DTV/22
|
Digitálne technológie vo výchovno-vzdelávacom procese |
|
1 |
1S |
h |
2 |
Z |
|
|
Józsa, Szarka, Kiss |
KPD/SPZ-B/22
|
Študijný pobyt v zahraničí-B |
|
1 |
|
a |
2 |
Z |
|
|
|
KPD/UZ/SOV/22
|
Sociológia výchovy |
|
1 |
1C |
h |
2 |
Z |
|
|
Kopp, Kiss, Kanczné Nagy |
KPD/UZ/MPP/22
|
Umenie-pedagogika-psychológia, kurz na rozvoj osobnosti |
|
1 |
1S |
a |
2 |
L |
|
|
Csehiová, Kanczné Nagy, Tóth-Bakos |
KPD/UZ/STŽ/22
|
Školská stáž |
|
1 |
20sC |
a |
2 |
L |
|
|
Bognár, Židek, Dobay, Nagyová |
KPD/UZ/DOC/22
|
Dobrovoľnícka činnosť |
! |
1 |
1C |
a |
3 |
L |
|
|
Dobay, Bognár, Nagyová, Tiszai, Židek |
|
|
|
|
|