|
|
|
Blok -
Slovenský jazyk a literatúra |
Min.
31
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KSL/SJdm/SL45/22
|
Slovenská literatúra po r. 1945 |
|
5 |
2P + 1S |
s |
1 |
Z |
P |
|
Šenkár, Vlnka |
| KSL/SLdm/DIA/22
|
Dialektológia a vývin slovenského jazyka |
|
4 |
2P + 1S |
s |
1 |
Z |
P |
|
Vaňko, Tóth |
| KSL/SJdm/ID1/22
|
Integrovaná didaktika slovenského jazyka a literatúry 1 |
|
4 |
1P + 1S + 1C |
s |
1 |
L |
P |
|
Vlnka, Tóth |
| KSL/SJdm/SL89/22
|
Slovenská literatúra po r. 1989 |
|
5 |
2P + 1S |
s |
1 |
L |
P |
|
Šenkár, Vlnka |
| KSL/SJdb/ID2/22
|
Integrovaná didaktika slovenského jazyka a literatúry 2 |
|
5 |
1P + 1S + 1C |
s |
2 |
Z |
P |
|
Šenkár, Vlnka |
| KSL/SJdm/MIT/22
|
Metodológia interpretácie literárneho textu |
|
4 |
1P + 1S + 1C |
h |
2 |
Z |
P |
|
Šenkár, Vlnka |
| KSL/SJdm/PPX6/22
|
Pedagogická prax VI. |
|
4 |
40sC |
h |
2 |
L |
|
|
Vlnka |
|
Blok -
Biológia |
Min.
30
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KBIO/Bdm/DIB/22
|
Didaktika biológie |
|
4 |
1P + 2S |
s |
1 |
Z |
P |
|
Nagy |
| KBIO/Bdm/GEN/22
|
Genetika |
|
5 |
2P + 1C |
s |
1 |
Z |
P |
|
Nagy |
| KBIO/Bdm/EKO/22
|
Ekológia |
|
4 |
1P + 1S |
s |
1 |
L |
P |
|
Mészárosné Darvay, Balázs |
| KBIO/Bdm/VEZ/22
|
Vedy o Zemi |
|
5 |
1P + 2S + 1C |
s |
1 |
L |
P |
|
Balázs |
| KBIO/Bdm/ABT/22
|
Aplikovaná biológia a terénne práce z poľnohospodárskej výroby |
|
4 |
1S + 3C |
s |
2 |
Z |
|
|
Szencziová, Tóthová Tarová |
| KBIO/Bdm/ANT/22
|
Integrálna antropológia |
|
4 |
2P |
s |
2 |
Z |
P |
|
Nagy |
| KBIO/Bdm/PPX6/22
|
Pedagogická prax VI. |
|
4 |
40sC |
h |
2 |
L |
P |
|
Nagy |
|
Blok -
Učiteľský základ |
Min.
12
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPD/UZ/KKV/22
|
Kvantitatívne a kvalitatívne výskumné metódy v pedagogike |
|
3 |
1P + 1S |
s |
1 |
Z |
P |
|
Józsa, Tóth, Csehiová |
| KPD/UZ/PPA/22
|
Pedagogicko-psychologické aspekty edukačného procesu |
|
3 |
1P + 1S |
s |
1 |
L |
P |
|
Pukánszky, Ambrus, Strédl, Tóth-Bakos, Tiszai |
| KPD/UZ/MKU/22
|
Metakognitívne učenie sa |
|
3 |
1P + 1S |
s |
2 |
Z |
P |
|
Ambrus, Németh, Tóth-Bakos, Tóth |
| KPD/UZ/PHR/22
|
Pedagogické hodnotenie a rozvíjanie |
|
3 |
1P + 1S |
s |
2 |
L |
P |
|
Józsa, Szarka, Borbélyová, Szabó L |
|
| |
|
| |
| Povinne voliteľné predmety |
|
|
|
Blok -
Slovenský jazyk a literatúra |
Min.
8
Kreditov
|
+ 4 kredity za Diplomový seminár v prípade, ak diplomová práca sa píše z aprobácie
Slovenský jazyk a literatúra
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KSL/SJdm/SOC/22
|
Sociolingvistika a teória spisovného jazyka |
|
3 |
1P + 1S |
h |
1 |
Z |
|
|
Tóth |
| KSL/SJdm/JAT1/22
|
Jazyková a štylistická analýza textu1 |
! |
2 |
1S + 1C |
h |
1 |
L |
|
|
Vaňko |
| KSL/SJdm/KAL/22
|
Kontaktová a areálová lingvistika |
|
2 |
2S |
h |
1 |
L |
|
|
Tóth |
| KSL/SJdm/PPX4/22
|
Pedagogická prax IV. |
|
2 |
20sC |
h |
1 |
L |
|
|
Vlnka |
| KSL/SJdm/DSS/22
|
Dejiny spisovnej slovenčiny |
! |
3 |
1P + 1S |
h |
2 |
Z |
|
|
Vaňko, Tóth |
| KSL/SJdm/JAT2/22
|
Jazyková a štylistická analýza textu 2 |
|
1 |
1S + 1C |
h |
2 |
Z |
|
|
Vaňko |
| KSL/SJdm/KSP/22
|
Kapitoly zo súčasnej slovenskej poézie prózy a drámy |
! |
1 |
2S |
h |
2 |
Z |
|
|
Vlnka |
| KSL/SJdm/PPX5/22
|
Pedagogická prax V. |
|
2 |
20sC |
h |
2 |
Z |
|
|
Vlnka |
|
Blok -
Diplomový seminár |
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KSL/SJdm/DS/22
|
Diplomový seminár |
|
4 |
1S |
h |
2 |
Z |
|
|
Šenkár, Tóth, Vaňko, Vlnka |
| KBIO/Bdm/DS-B/22
|
Diplomový seminár |
|
4 |
1S |
h |
2 |
Z |
P |
|
Balázs, Mészárosné Darvay, Nagy, Szencziová, Tóthová Tarová |
|
Blok -
Biológia |
Min.
9
Kreditov
|
+ 4 kredity za Diplomový seminár v prípade, ak diplomová práca sa píše z aprobácie
Biológia
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KBIO/Bdm/ETO/22
|
Etológia |
|
3 |
2S |
h |
1 |
Z |
|
|
Szencziová |
| KBIO/Bdm/EVO/22
|
Evolučná biológia |
! |
3 |
2S |
h |
1 |
Z |
|
|
Balázs |
| KBIO/Bdm/CDB/22
|
Cvičenie z didaktiky biológie |
|
2 |
2C |
h |
1 |
L |
|
|
Mészárosné Darvay |
| KBIO/Bdm/CDE/22
|
Cvičenie z didaktiky ekológie |
! |
2 |
2C |
h |
1 |
L |
|
|
Mészárosné Darvay |
| KBIO/Bdm/PED/22
|
Pedológia |
! |
2 |
2S |
h |
1 |
L |
|
|
Balázs |
| KBIO/Bdm/PPX4/22
|
Pedagogická prax IV. |
|
2 |
20sC |
h |
1 |
L |
P |
|
Nagy |
| KBIO/Bdm/ENV/22
|
Environmentálna výchova a udržateľnosť |
|
2 |
2S |
h |
2 |
Z |
|
|
Mészárosné Darvay |
| KBIO/Bdm/KRZ/22
|
Kultúrne rastliny a hospodárske zvieratá |
! |
2 |
2S |
h |
2 |
Z |
|
|
Szencziová, Balázs |
| KBIO/Bdm/PPX5/22
|
Pedagogická prax V. |
|
2 |
20sC |
h |
2 |
Z |
P |
|
Nagy |
|
Blok -
Učiteľský základ |
Min.
7
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPD/UZ/PPU/22
|
Prostredie podporujúce učenie sa |
! |
2 |
1P |
h |
1 |
Z |
|
|
Tóth |
| KPD/UZ/VPU/22
|
Vývinové poruchy učenia sa |
|
2 |
1P |
h |
1 |
Z |
P |
|
Strédl, Tóth-Bakos, Tiszai |
| KPD/UZ/PKI/22
|
Pedagogická komunikácia a interakcia |
|
2 |
1P |
h |
1 |
L |
|
|
Tóth, Ambrus, Horváth, Kanczné Nagy, Kopp |
| KPD/UZ/PKU/22
|
Pedagogické kompetencie učiteľa |
! |
2 |
1P |
h |
1 |
L |
|
|
Tóth, Ambrus, Horváth, Kanczné Nagy, Kopp |
| KPD/UZ/POP/22
|
Porovnávacia pedagogika |
|
1 |
1P |
h |
2 |
Z |
P |
|
Pukánszky, Tóth |
| KPD/UZ/PSO/22
|
Psychológia osobnosti |
! |
1 |
1P |
h |
2 |
Z |
|
|
Strédl, Tóth-Bakos |
| KPD/UZ/GPZ/22
|
Globálne problémy životného prostredia |
! |
2 |
1P |
h |
2 |
L |
|
|
Mészárosné Darvay, Balázs, Tóthová Tarová |
| KPD/UZ/VKZ/22
|
Výchova k zdraviu |
|
2 |
1P |
h |
2 |
L |
|
|
Nagy, Mészárosné Darvay, Balázs |
|
| |
|
| |
|
|
|
Blok -
Biológia |
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KBIO/Bdm/EPI/22
|
Základy epidemiológie |
! |
1 |
1S |
h |
|
|
|
|
Balázs, Mészárosné Darvay, Nagy, Tóthová Tarová |
|
Blok -
Učiteľský základ |
Min.
3
Kredity
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPD/DOC/22
|
Dobrovoľnícka činnosť |
|
1 |
20C |
a |
1 |
Z |
|
|
Tiszai, Bognár, Židek, Dobay, Nagyová |
| KPD/SPZ-M/22
|
Študijný pobyt v zahraničí-M |
|
1 |
|
a |
1 |
Z |
|
|
|
| KPD/UZ/EDU/22
|
Pedagogické praktikum |
|
1 |
1C |
a |
1 |
Z |
|
|
Török |
| KPD/UZm/PPC2/23
|
Podporujúca pedagogická prax 2 |
|
1 |
20C |
h |
1, 2 |
Z |
|
|
Török, Szarka |
| KPD/UZ/POA/22
|
Pohybové aktivity |
|
1 |
1C |
h |
1 |
L |
|
|
Dobay, Bognár, Židek |
| KPD/UZ/STZ/22
|
Školská stáž |
|
1 |
20sC |
a |
1, 2 |
L |
|
|
Bognár, Židek, Dobay, Nagyová |
| KPD/UZ/TEE/22
|
Teória a metodika ekológie a environmentalistiky |
|
1 |
1P |
h |
2 |
L |
|
|
Balázs, Mészárosné Darvay, Tóthová Tarová |
| KPD/UZ/UIP/22
|
Uplatňovanie interdisciplinárneho prístupu v regionálnom školstve |
! |
1 |
1S |
h |
2 |
L |
|
|
Tóth-Bakos |
|
| |
|
| |
|