Blok -
Chémia |
Min.
31
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KCH/CHdm/CH7/22
|
Vybrané kapitoly zo štruktúry atómov a z teórie chemických väzieb |
|
4 |
1P + 1S |
s |
1 |
Z |
P |
|
Juhász, Gyepes |
KCH/CHdm/DC1/22
|
Úvod do didaktiky chémie |
|
5 |
2P + 2C |
s |
1 |
Z |
P |
|
Szarka, Vargová, Juhász |
KCH/CHdm/CH8/22
|
Vybrané kapitoly z koordinačnej a organoprvkovej chémie |
|
4 |
1P + 1S |
s |
1 |
L |
P |
|
Gyepes, Juhász |
KCH/CHdm/DC2/22
|
Špeciálna didaktika chémie I. |
|
5 |
2S + 2C |
s |
1 |
L |
P |
|
Vargová |
KCH/CHdm/CH9/22
|
Základy jadrovej chémie |
|
4 |
1P + 1S |
s |
2 |
Z |
P |
|
Mészáros, Varga |
KCH/CHdm/DC3/22
|
Špeciálna didaktika chémie II. |
|
5 |
2S + 2C |
s |
2 |
Z |
P |
|
Vargová |
KCH/CHdm/PPX6/22
|
Pedagogická prax VI. |
|
4 |
40sC |
h |
2 |
L |
P |
|
Juhász, Szarka, Vargová |
Blok -
Maďarský jazyk a literatúra |
Min.
31
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KMJ/MJdm/DIJ/22
|
Didaktika maďarského jazyka |
|
5 |
1P + 2S |
s |
1 |
Z |
P |
|
Simon |
KMJ/MJdm/DIL/22
|
Didaktika maďarskej literatúry |
|
4 |
1P + 2S |
s |
1 |
Z |
P |
|
Baka, Keserű |
KMJ/MJdm/IAI/22
|
Intermedialita a interkulturalita |
|
4 |
3S |
h |
1 |
L |
|
|
Nagy |
KMJ/MJdm/SOC/22
|
Sociolingvistika |
|
5 |
1P + 2S |
s |
1 |
L |
P |
|
Simon, Istók |
KMJ/MJdm/SLK/22
|
Súčasná literatúra a kultúra |
|
5 |
1P + 2S |
s |
2 |
Z |
P |
|
Keserű, Nagy, Polgár |
KMJ/MJdm/TEX/22
|
Textológia |
|
4 |
1P + 2S |
s |
2 |
Z |
P |
|
Simon |
KMJ/MJdm/PPX6/22
|
Pedagogická prax VI. |
|
4 |
40C |
h |
2 |
L |
P |
|
Keserű, Simon, Török |
Blok -
Učiteľský základ |
Min.
12
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPD/UZ/KKV/22
|
Kvantitatívne a kvalitatívne výskumné metódy v pedagogike |
|
3 |
1P + 1S |
s |
1 |
Z |
P |
|
Józsa, Tóth, Csehiová |
KPD/UZ/PPA/22
|
Pedagogicko-psychologické aspekty edukačného procesu |
|
3 |
1P + 1S |
s |
1 |
L |
P |
|
Pukánszky, Ambrus, Strédl, Tóth-Bakos, Tiszai |
KPD/UZ/MKU/22
|
Metakognitívne učenie sa |
|
3 |
1P + 1S |
s |
2 |
Z |
P |
|
Ambrus, Németh, Tóth-Bakos, Tóth |
KPD/UZ/PHR/22
|
Pedagogické hodnotenie a rozvíjanie |
|
3 |
1P + 1S |
s |
2 |
L |
P |
|
Józsa, Szarka, Borbélyová, Szabó L |
|
Blok -
Chémia |
Min.
8
Kreditov
|
+ 4 kredity za Diplomový seminár v prípade, ak diplomová práca sa píše z aprobácie
Chémia
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KCH/CHdm/CDS/22
|
Chemický didaktický softvér |
! |
3 |
2S |
h |
1 |
Z |
|
|
Juhász, Szarka |
KCH/CHdm/IKT/22
|
IKT vo vyučovaní chémie |
|
3 |
2S |
h |
1 |
Z |
P |
|
Juhász, Szarka |
KCH/CHdm/DCU/22
|
Didaktika chemických úloh |
! |
2 |
1S + 1C |
h |
1 |
L |
|
|
Szarka, Vargová |
KCH/CHdm/PPX4/22
|
Pedagogická prax IV. |
|
2 |
20sC |
h |
1 |
L |
P |
|
Juhász, Szarka, Vargová |
KCH/CHdm/RDC/22
|
Rozvíjajúca didaktika vo vyučovaní chémie |
|
2 |
1S + 1C |
h |
1 |
L |
|
|
Szarka, Vargová |
KCH/CHdm/AHM/22
|
Aktivizujúce a hodnotiace metódy vo vyučovaní chémie |
|
1 |
2S |
h |
2 |
Z |
|
|
Szarka, Vargová |
KCH/CHdm/PPX5/22
|
Pedagogická prax V. |
|
2 |
20sC |
h |
2 |
Z |
P |
|
Juhász, Szarka, Vargová |
KCH/CHdm/STV/22
|
Súčasné trendy vo vyučovaní chémie |
! |
1 |
2S |
h |
2 |
Z |
|
|
Vargová, Szarka |
Blok -
Diplomový seminár |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KCH/CHdm/DS-CH/22
|
Diplomový seminár |
|
4 |
1S |
h |
2 |
Z |
|
|
Gyepes, Hengerics Szabó, Juhász, Kardos, Mészáros, Szarka, Varga, Vargová |
KMJ/MJdm/DS/22
|
Diplomový seminár |
|
4 |
1S |
h |
2 |
Z |
P |
|
Baka, Istók, Keserű, Lőrincz, Nagy, Polgár, Simon, Szabó, Török |
Blok -
Maďarský jazyk a literatúra |
Min.
8
Kreditov
|
+ 4 kredity za Diplomový seminár v prípade, ak diplomová práca sa píše z aprobácie
Maďarský jazyk a literatúra
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KMJ/MJdm/IPS1/22
|
Interpretačný seminár 1 |
|
3 |
2S |
h |
1 |
Z |
|
|
Keserű, Nagy |
KMJ/MJdm/ŠAR/22
|
Štylistika a rétorika |
|
3 |
2S |
h |
1 |
Z |
|
|
Simon |
KMJ/MJdm/IPS2/22
|
Interpretačný seminár 2 |
|
2 |
2S |
h |
1 |
L |
|
|
Baka |
KMJ/MJdm/LXA/22
|
Lexikografia – slovníky vo vyučovaní maďarského jazyka |
|
2 |
2S |
h |
1 |
L |
|
|
Török |
KMJ/MJdm/PPX4/22
|
Pedagogická prax IV. |
|
2 |
20C |
h |
1 |
L |
P |
|
Keserű, Simon, Török |
KMJ/MJdm/IPS3/22
|
Interpretačný seminár 3. |
|
1 |
2S |
h |
2 |
Z |
|
|
Nagy |
KMJ/MJdm/KOM/22
|
Komunikácia |
! |
1 |
2S |
h |
2 |
Z |
|
|
Baka, Lőrincz |
KMJ/MJdm/PPX5/22
|
Pedagogická prax V. |
|
2 |
20C |
h |
2 |
Z |
P |
|
Keserű, Simon, Török |
Blok -
Učiteľský základ |
Min.
7
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPD/UZ/PPU/22
|
Prostredie podporujúce učenie sa |
! |
2 |
1P |
h |
1 |
Z |
|
|
Tóth |
KPD/UZ/VPU/22
|
Vývinové poruchy učenia sa |
|
2 |
1P |
h |
1 |
Z |
P |
|
Strédl, Tóth-Bakos, Tiszai |
KPD/UZ/PKI/22
|
Pedagogická komunikácia a interakcia |
|
2 |
1P |
h |
1 |
L |
|
|
Tóth, Ambrus, Horváth, Kanczné Nagy, Kopp |
KPD/UZ/PKU/22
|
Pedagogické kompetencie učiteľa |
! |
2 |
1P |
h |
1 |
L |
|
|
Tóth, Ambrus, Horváth, Kanczné Nagy, Kopp |
KPD/UZ/POP/22
|
Porovnávacia pedagogika |
|
1 |
1P |
h |
2 |
Z |
P |
|
Pukánszky, Tóth |
KPD/UZ/PSO/22
|
Psychológia osobnosti |
! |
1 |
1P |
h |
2 |
Z |
|
|
Strédl, Tóth-Bakos |
KPD/UZ/GPZ/22
|
Globálne problémy životného prostredia |
! |
2 |
1P |
h |
2 |
L |
|
|
Mészárosné Darvay, Balázs, Tóthová Tarová |
KPD/UZ/VKZ/22
|
Výchova k zdraviu |
|
2 |
1P |
h |
2 |
L |
|
|
Nagy, Mészárosné Darvay, Balázs |
|
Blok -
Učiteľský základ |
Min.
3
Kredity
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPD/DOC/22
|
Dobrovoľnícka činnosť |
|
1 |
20C |
a |
1 |
Z |
|
|
Tiszai, Bognár, Židek, Dobay, Nagyová |
KPD/SPZ-M/22
|
Študijný pobyt v zahraničí-M |
|
1 |
|
a |
1 |
Z |
|
|
|
KPD/UZ/EDU/22
|
Pedagogické praktikum |
|
1 |
1C |
a |
1 |
Z |
|
|
Török |
KPD/UZm/PPC2/23
|
Podporujúca pedagogická prax 2 |
|
1 |
20C |
h |
1, 2 |
Z |
|
|
Török, Szarka |
KPD/UZ/POA/22
|
Pohybové aktivity |
|
1 |
1C |
h |
1 |
L |
|
|
Dobay, Bognár, Židek |
KPD/UZ/STZ/22
|
Školská stáž |
|
1 |
20sC |
a |
1, 2 |
L |
|
|
Bognár, Židek, Dobay, Nagyová |
KPD/UZ/TEE/22
|
Teória a metodika ekológie a environmentalistiky |
|
1 |
1P |
h |
2 |
L |
|
|
Balázs, Mészárosné Darvay, Tóthová Tarová |
KPD/UZ/UIP/22
|
Uplatňovanie interdisciplinárneho prístupu v regionálnom školstve |
! |
1 |
1S |
h |
2 |
L |
|
|
Tóth-Bakos |
|