|
|
|
Blok -
Matematika |
Min.
49
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KMAT/UMA/22
|
Úvod do matematickej analýzy |
|
5 |
2P + 1S |
s |
1 |
Z |
P |
|
Liptai |
| KMAT/ZM/22
|
Základy matematiky |
|
4 |
1P + 2S |
s |
1 |
Z |
P |
|
Filip |
| KMAT/GE1/22
|
Geometria 1 |
|
4 |
2P + 1S |
s |
1 |
L |
P |
|
Csiba |
| KMAT/LA/22
|
Lineárna algebra |
|
5 |
2P + 1S |
s |
1 |
L |
P |
|
Tóth |
| KMAT/ALG/22
|
Algebra |
|
4 |
2P + 1S |
s |
2 |
Z |
P |
|
Filip |
| KMAT/GE2/22
|
Geometria 2 |
|
5 |
2P + 1S |
s |
2 |
Z |
P |
|
Csiba |
| KMAT/MA2/22
|
Matematická analýza 2 |
|
4 |
2P + 1S |
s |
2 |
L |
P |
|
Liptai |
| KMAT/UTC/22
|
Úvod do teórie čísel |
|
5 |
2P + 1S |
s |
2 |
L |
P |
|
Tóth |
| KMAT/DM/22
|
Diskrétna matematika |
! |
5 |
2P + 1S |
s |
3 |
Z |
P |
|
Szalay |
| KMAT/MA3/22
|
Matematická analýza 3 |
! |
4 |
2P + 1S |
s |
3 |
Z |
P |
|
Filip |
| KMAT/GE3/22
|
Geometria 3 |
! |
4 |
2P + 2S |
s |
3 |
L |
P |
|
Csiba |
|
Blok -
Učiteľský základ |
Min.
16
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPD/UZ/UDP/22
|
Úvod do štúdia pedagogických disciplín |
|
3 |
2P |
s |
1 |
Z |
P |
|
Pukánszky, Ambrus, Horváth, Németh, Kanczné Nagy |
| KPD/UZ/DID/22
|
Všeobecná didaktika a príprava na hospitácie |
|
2 |
1P + 1S |
s |
1 |
L |
P |
|
Kopp, Tóth, Horváth, Kiss, Szabó L |
| KPD/UZ/PPX1/22
|
Úvodná pedagogická prax |
|
1 |
|
a |
1 |
L |
P |
|
Török |
| KPD/UZ/TFV/22
|
Teória a filozofia výchovy |
|
3 |
1P + 1S |
s |
2 |
Z |
P |
|
Kopp, Pukánszky, Ambrus, Kanczné Nagy, Németh, Kiss |
| KPD/UZ/PPX2/22
|
Pedagogická prax 2 - hospitačná |
|
1 |
|
a |
2 |
L |
P |
|
Török |
| KPD/UZ/PRP/22
|
Profesia pedagóga |
|
2 |
2P |
s |
2 |
L |
P |
|
Ambrus, Németh, Kanczné Nagy, Horváth, Kopp |
| KPD/UZ/PPX3/22
|
Pedagogická prax 3 - hospitačná |
! |
1 |
|
a |
3 |
Z |
|
|
Török |
| KPD/UZ/VVP/22
|
Všeobecná a vývinová psychológia |
! |
2 |
2P |
s |
3 |
Z |
|
|
Strédl, Tóth-Bakos, Tiszai |
| KPD/UZ/TPR/22
|
Teória a prax riadenia výchovno-vzdelávacích inštitúcií |
! |
1 |
2P |
s |
3 |
L |
|
|
Horváth, Kopp, Nagyová, Kiss |
|
Blok -
Informatika |
Min.
51
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KINF/PR1/22
|
Programovanie 1 |
|
5 |
2P + 0S + 2C |
s |
1 |
Z |
P |
|
Kató, Végh |
| KINF/UDI/22
|
Úvod do informatiky |
|
4 |
2P + 1S + 0C |
s |
1 |
Z |
P |
|
Kiss, Csóka |
| KINF/HW/22
|
Počítačový hardvér |
|
4 |
0P + 0S + 2C |
s |
1 |
L |
P |
|
Molnár, Szénási |
| KINF/PR2/22
|
Programovanie 2 |
|
5 |
2P + 0S + 2C |
s |
1 |
L |
P |
|
Kató, Végh |
| KINF/AP/22
|
Architektúra počítačov |
|
5 |
2P + 0S + 1C |
s |
2 |
Z |
P |
|
Molnár, Takáč |
| KINF/PR3/22
|
Programovanie 3 |
|
4 |
1P + 0S + 2C |
s |
2 |
Z |
P |
|
Szénási, Végh |
| KINF/DMI/22
|
Diskrétna matematika pre informatikov |
|
5 |
2P + 1S + 0C |
s |
2 |
L |
P |
|
Bukor, Gubo |
| KINF/TFJ/22
|
Teória formálnych jazykov |
|
4 |
1P + 2S + 0C |
s |
2 |
L |
P |
|
Kmeť, Gubo, Bukor |
| KINF/DS1/22
|
Databázové systémy |
! |
4 |
1P + 0S + 2C |
s |
3 |
Z |
P |
|
Kiss, Marák |
| KINF/OS/22
|
Operačné systémy |
! |
5 |
1P + 0S + 2C |
s |
3 |
Z |
P |
|
Várkonyiné Kóczy, Takáč |
| KINF/PS/22
|
Počítačové siete |
! |
4 |
2P + 0S + 1C |
s |
3 |
L |
P |
|
Kiss, Takáč |
| KINF/ROB1/22
|
Robotika |
! |
2 |
0P + 0S + 2C |
h |
3 |
L |
|
|
Molnár, Takáč |
|
| |
|
| |
| Povinne voliteľné predmety |
|
|
|
Blok -
Matematika |
Min.
16
Kreditov
|
+ 4 kredity za Bakalársky seminár v prípade, ak bakalárska práca sa píše z aprobácie
Matematika
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KMAT/RAN/22
|
Rovnice a nerovnice |
|
3 |
2S |
s |
1 |
Z |
|
|
Tóth |
| KMAT/SUA/22
|
Seminár k úvodu z matematickej analýzy |
! |
3 |
2S |
h |
1 |
Z |
|
|
Filip |
| KMAT/SZM/22
|
Seminár zo základov matematiky |
! |
3 |
2S |
h |
1 |
Z |
|
|
Szalay |
| KMAT/KSM/22
|
Kapitoly zo stredoškolskej matematiky |
|
3 |
2S |
h |
1 |
L |
|
|
Liptai |
| KMAT/SLA/22
|
Seminár z lineárnej algebry |
! |
3 |
2S |
h |
1 |
L |
|
|
Tóth |
| KMAT/SAL/22
|
Seminár z algebry |
|
3 |
2S |
h |
2 |
Z |
|
|
|
| KMAT/SG2/22
|
Seminár z geometrie 2 |
! |
3 |
2S |
h |
2 |
Z |
|
|
Csiba |
| KMAT/SA2/22
|
Seminár z matematickej analýzy 2 |
! |
3 |
2S |
h |
2 |
L |
|
|
Liptai |
| KMAT/TMT/22
|
Tvorba matematického textu |
|
3 |
2S |
h |
2 |
L |
|
|
Maťašovský |
| KMAT/SA3/22
|
Seminár z matematickej analýzy 3 |
! |
2 |
2S |
h |
3 |
Z |
|
|
Filip |
| KMAT/SDM/22
|
Seminár z diskrétnej matematiky |
! |
2 |
2S |
h |
3 |
Z |
|
|
Szalay |
| KMAT/KOM/22
|
Kombinatorika |
! |
1 |
2S |
s |
3 |
L |
|
|
Szalay |
| KMAT/STE/22
|
Seminár z teórie čísel |
! |
1 |
2S |
s |
3 |
L |
|
|
Tóth |
| KMAT/TGR/22
|
Teória grafov |
! |
1 |
2S |
s |
3 |
L |
|
|
Szalay |
|
Blok -
Bakalársky seminár |
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KMAT/BS/22
|
Bakalársky seminár |
! |
4 |
0P + 1S + 0C |
h |
3 |
Z |
|
|
Tóth, Szalay, Liptai, Csiba, Filip |
| KINF/BS/22
|
Bakalársky seminár |
! |
4 |
0P + 1S + 0C |
h |
3 |
Z |
P |
|
Kmeť |
|
Blok -
Učiteľský základ |
Min.
11
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| 1
|
Biológia |
| - KPD/UZ/BCZ/22
|
Biológia človeka a základy prvej pomoci |
|
2 |
1S |
h |
1 |
Z |
P |
|
Mészárosné Darvay, Nagy, Tóthová Tarová |
| KPD/UZ/ZPP/22
|
Základy prvej pomoci a biológia pre učiteľov |
! |
2 |
1S |
h |
1 |
Z |
|
|
Mészárosné Darvay, Nagy, Tóthová Tarová |
| KPD/UZ/MKO/22
|
Menšinové kompetencie |
! |
2 |
1P |
h |
1 |
L |
|
|
Horváth, Németh, Nagy, Baka, Kiss, Mészáros |
| KPD/UZ/RMK/22
|
Regionálna a menšinová kultúra |
|
2 |
1P |
h |
1 |
L |
|
|
Horváth, Németh, Nagy, Baka, Kiss, Mészáros |
| KPD/UZ/PDI/22
|
Pedagogická diagnostika |
|
2 |
1P |
h |
2 |
Z |
P |
|
Józsa, Kopp, Szarka, Borbélyová |
| KPD/UZ/PHO/22
|
Pedagogické hodnotenie |
! |
2 |
1P |
h |
2 |
Z |
|
|
Józsa, Kopp, Szarka, Borbélyová |
| KPD/UZ/MUV/22
|
Metódy učenia sa a výskumu |
! |
2 |
1S |
h |
2 |
L |
|
|
Kopp, Tóth, Nagyová, Kanczné Nagy |
| KPD/UZ/ZAP/22
|
Základy akademického písania |
|
2 |
1S |
h |
2 |
L |
P |
|
Tóth, Nagyová, Kanczné Nagy |
| KPD/UZ/RPK/22
|
Rozvoj pohybových kompetencií |
! |
2 |
1P |
h |
3 |
Z |
|
|
Dobay, Židek, Bognár |
| KPD/UZ/TKZ/22
|
Telesná kultúra a výchova k zdraviu |
! |
2 |
1P |
h |
3 |
Z |
|
|
Dobay, Židek, Bognár |
| KPD/UZ/IPG/22
|
Inkluzívna pedagogika |
! |
1 |
1P |
s |
3 |
L |
|
|
Strédl, Tóth-Bakos, Tiszai |
| KPD/UZ/IZS/22
|
Integrovaný žiak v škole |
! |
1 |
1P |
s |
3 |
L |
|
|
Strédl, Tóth-Bakos, Tiszai |
|
Blok -
Informatika |
Min.
14
Kreditov
|
+ 4 kredity za Bakalársky seminár v prípade, ak bakalárska práca sa píše z aprobácie
Informatika
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KINF/DEI/22
|
Dejiny informatiky a IKT |
|
3 |
0P + 2S + 0C |
s |
1 |
Z |
P |
|
Csóka, Kiss |
| KINF/TXE/22
|
Textové editory |
|
3 |
0P + 0S + 2C |
s |
1 |
Z |
|
|
Udvaros, Csóka |
| KINF/PP/22
|
Propedeutika programovania |
|
3 |
0P + 0S + 2C |
s |
1 |
L |
|
|
Czakóová, Kiss |
| KINF/SMP/22
|
Spoločenské, morálne a právne súvislosti vývoja počítačových systémov |
|
3 |
0P + 0S + 2C |
h |
1 |
L |
|
|
Marák, Bukor |
| KINF/GED/22
|
Grafické editory |
|
3 |
0P + 0S + 2C |
s |
2 |
Z |
|
|
Gubo, Csóka |
| KINF/PER/22
|
Periférne zariadenia počítačov |
|
3 |
1P + 0S + 1C |
s |
2 |
Z |
|
|
Molnár, Szénási |
| KINF/PR4/22
|
Programovanie 4 |
|
3 |
0P + 0S + 2C |
s |
2 |
L |
|
|
Szénási, Végh, Kiss |
| KINF/TAP/22
|
Tvorba pedagogických aplikácií |
|
3 |
0P + 0S + 2C |
s |
2 |
L |
|
|
Szénási, Czakóová |
| KINF/DBAU/22
|
Tvorba databázových aplikácií |
! |
2 |
0P + 0S + 2C |
h |
3 |
Z |
|
|
Kiss, Marák |
| KINF/ZLD/22
|
Základy leteckej dopravy |
! |
2 |
0P + 2S + 0C |
h |
3 |
Z |
|
|
Gubo, Takáč |
| KINF/TMA/22
|
Tvorba multimediálnych aplikácií |
! |
2 |
0P + 0S + 2C |
h |
3 |
L |
|
|
Kiss, Marák |
| KINF/TPS/22
|
Tvorba pedagogického softvéru |
! |
2 |
0P + 0S + 2C |
s |
3 |
L |
|
|
Kiss, Czakóová |
|
| |
|
| |
|
|
|
Blok -
Učiteľský základ |
Min.
5
Kreditov
|
| Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
| KPD/UZ/TVD/22
|
Tvorivá dielňa |
|
1 |
1C |
h |
1 |
Z |
|
|
Mészáros, Nagyová |
| KPD/Uzb/PPC1a/23
|
Podporujúca pedagogická prax 1 |
|
1 |
20C |
h |
1, 2 |
Z |
|
|
Szarka, Török |
| KPD/UZ/KONAJ/23
|
Konverzácia v anglickom jazyku |
|
1 |
1S |
h |
1, 2, 3 |
L |
|
|
|
| KPD/UZ/KONNJ/23
|
Konverzácia v nemeckom jazyku |
|
1 |
1S |
h |
1, 2, 3 |
L |
|
|
|
| KPD/UZ/KONFJ/23
|
Konverzácia vo francúzskom jazyku |
|
1 |
1S |
h |
1, 2, 3 |
L |
|
|
|
| KPD/UZ/KONSJ/23
|
Konverzácia v slovenskom jazyku |
|
1 |
1S |
h |
1, 2, 3 |
L |
|
|
|
| KPD/UZ/ULK/23
|
Úvod do latinského jazyka a kultúry |
|
1 |
1S |
h |
1, 2, 3 |
L |
|
|
|
| KPD/UZ/UFIK/23
|
Úvod do fínskeho jazyka a kultúry |
|
1 |
1S |
h |
1, 2, 3 |
L |
|
|
|
| KPD/UZ/RAS/22
|
Rodina a škola |
|
1 |
1P |
h |
1 |
L |
|
|
Pukánszky, Németh, Kanczné Nagy |
| KPD/UZ/DTV/22
|
Digitálne technológie vo výchovno-vzdelávacom procese |
|
1 |
1S |
h |
2 |
Z |
|
|
Józsa, Szarka, Kiss |
| KPD/SPZ-B/22
|
Študijný pobyt v zahraničí-B |
|
1 |
|
a |
2 |
Z |
|
|
|
| KPD/UZ/SOV/22
|
Sociológia výchovy |
|
1 |
1C |
h |
2 |
Z |
|
|
Kopp, Kiss, Kanczné Nagy |
| KPD/UZ/MPP/22
|
Umenie-pedagogika-psychológia, kurz na rozvoj osobnosti |
|
1 |
1S |
a |
2 |
L |
|
|
Csehiová, Kanczné Nagy, Tóth-Bakos |
| KPD/UZ/STŽ/22
|
Školská stáž |
|
1 |
20sC |
a |
2 |
L |
|
|
Bognár, Židek, Dobay, Nagyová |
| KPD/UZ/DOC/22
|
Dobrovoľnícka činnosť |
! |
1 |
1C |
a |
3 |
L |
|
|
Dobay, Bognár, Nagyová, Tiszai, Židek |
|
| |
|
| |
|