|
Blok -
Slovenský jazyk a literatúra |
Min.
50
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSL/SJdb/TL/22
|
Teória literatúry |
|
4 |
2P + 1S |
s |
1 |
Z |
P |
|
Šenkár, Vlnka |
KSL/SJdb/ULF/22
|
Úvod do lingvistiky a zvuková rovina slovenského jazyka |
|
5 |
2P + 1S |
s |
1 |
Z |
P |
|
Vaňko, Tóth |
KSL/SJdb/MORF/22
|
Morfológia slovenského jazyka |
|
5 |
2P + 1S |
s |
1 |
L |
P |
|
Vaňko |
KSL/SJdb/SSL/22
|
Staršia slovenská literatúra |
|
4 |
2P + 1S |
s |
1 |
L |
P |
|
Šenkár, Vlnka |
KSL/SJbd/KLAS/22
|
Klasicizmus a preromantika v slovenskej literatúre |
|
4 |
2P + 1S |
s |
2 |
Z |
P |
|
Vlnka |
KSL/SJdb/LEX/22
|
Lexikológia slovenského jazyka |
|
5 |
2P + 1S |
s |
2 |
Z |
P |
|
Tóth |
KSL/SJdb/ROM/22
|
Romantizmus v slovenskej literatúre |
|
4 |
2P + 1S |
s |
2 |
L |
P |
|
Šenkár, Vlnka |
KSL/SJdb/SYNT/22
|
Syntax slovenského jazyka |
|
5 |
2P + 1S |
s |
2 |
L |
P |
|
Vaňko |
KSL/SJdb/REAL/22
|
Realizmus v slovenskej literatúre |
! |
5 |
2P + 1S |
s |
3 |
Z |
P |
|
Šenkár, Vlnka |
KSL/SJdb/STYL/22
|
Štylistika slovenského jazyka |
! |
4 |
1P + 1S + 1C |
h |
3 |
Z |
P |
|
Tóth, Vaňko |
KSL/SJdb/LDM/22
|
Literatúra pre deti a mládež |
! |
2 |
2P + 1S |
s |
3 |
L |
P |
|
Šenkár, Vlnka |
KSL/SJdb/MEDZ/22
|
Slovenská literatúra medzivojnového obdobia |
! |
3 |
2P + 1S |
s |
3 |
L |
P |
|
Šenkár, Vlnka |
Blok -
Maďarský jazyk a literatúra |
Min.
50
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KMJ/MJdb/FOF/22
|
Fonetika a fonológia maďarského jazyka |
|
4 |
3S |
h |
1 |
Z |
|
|
Istók |
KMJ/MJdb/ÚVL/22
|
Úvod do štúdia literatúry |
|
5 |
1P + 2S |
s |
1 |
Z |
P |
|
Keserű |
KMJ/MJdb/MOR/22
|
Morfológia maďarského jazyka |
|
4 |
3S |
h |
1 |
L |
|
|
Lőrincz |
KMJ/MJdb/TEL/22
|
Teória literatúry |
|
5 |
1P + 1S + 1C |
s |
1 |
L |
P |
|
Keserű, Polgár |
KMJ/MJdb/MSL1/22
|
Dejiny maďarskej a svetovej literatúry 1. |
|
5 |
1P + 2S |
s |
2 |
Z |
P |
|
Polgár, Szabó |
KMJ/MJdb/VŽJ/22
|
Výskum živého jazyka |
|
4 |
2S + 1C |
s |
2 |
Z |
P |
|
Simon, Török |
KMJ/MJdb/MSL2/22
|
Dejiny maďarskej a svetovej literatúry 2. |
|
5 |
1P + 2S |
s |
2 |
L |
P |
|
Polgár |
KMJ/MJdb/SYX1/22
|
Syntax maď. jazyka 1. |
|
4 |
1P + 2S |
s |
2 |
L |
P |
|
Simon, Török |
KMJ/MJdb/MSL3/22
|
Dejiny maďarskej a svetovej literatúry 3. |
! |
5 |
1P + 2S |
s |
3 |
Z |
P |
|
Keserű, Nagy |
KMJ/MJdb/SYX2/22
|
Syntax maď. jazyka 2. |
! |
4 |
1P + 2S |
s |
3 |
Z |
P |
|
Simon |
KMJ/MJdb/DMJ/22
|
Dejiny maďarského jazyka |
! |
2 |
2S + 1C |
h |
3 |
L |
|
|
Török |
KMJ/MJdb/MSL4/22
|
Dejiny maďarskej a svetovej literatúry 4. |
! |
3 |
1P + 2S |
s |
3 |
L |
P |
|
Keserű, Nagy |
Blok -
Učiteľský základ |
Min.
16
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPD/UZ/UDP/22
|
Úvod do štúdia pedagogických disciplín |
|
3 |
2P |
s |
1 |
Z |
P |
|
Pukánszky, Ambrus, Horváth, Németh, Kanczné Nagy |
KPD/UZ/DID/22
|
Všeobecná didaktika a príprava na hospitácie |
|
2 |
1P + 1S |
s |
1 |
L |
P |
|
Kopp, Tóth, Horváth, Kiss, Szabó L |
KPD/UZ/PPX1/22
|
Úvodná pedagogická prax |
|
1 |
|
a |
1 |
L |
P |
|
Török |
KPD/UZ/TFV/22
|
Teória a filozofia výchovy |
|
3 |
1P + 1S |
s |
2 |
Z |
P |
|
Kopp, Pukánszky, Ambrus, Kanczné Nagy, Németh, Kiss |
KPD/UZ/PPX2/22
|
Pedagogická prax 2 - hospitačná |
|
1 |
|
a |
2 |
L |
P |
|
Török |
KPD/UZ/PRP/22
|
Profesia pedagóga |
|
2 |
2P |
s |
2 |
L |
P |
|
Ambrus, Németh, Kanczné Nagy, Horváth, Kopp |
KPD/UZ/PPX3/22
|
Pedagogická prax 3 - hospitačná |
! |
1 |
|
a |
3 |
Z |
|
|
Török |
KPD/UZ/VVP/22
|
Všeobecná a vývinová psychológia |
! |
2 |
2P |
s |
3 |
Z |
|
|
Strédl, Tóth-Bakos, Tiszai |
KPD/UZ/TPR/22
|
Teória a prax riadenia výchovno-vzdelávacích inštitúcií |
! |
1 |
2P |
s |
3 |
L |
|
|
Horváth, Kopp, Nagyová, Kiss |
|
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok -
Slovenský jazyk a literatúra |
Min.
15
Kreditov
|
+ 4 kredity za Bakalársky seminár v prípade, ak bakalárska práca sa píše z aprobácie
Slovenský jazyk a literatúra
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSL/SJdb/CO/22
|
Cvičenia z ortografie a ortoepie |
|
3 |
1S + 1C |
h |
1 |
Z |
|
|
Vlnka |
KSL/SJdb/VJ/22
|
Všeobecná jazykoveda |
! |
3 |
1P + 1S |
h |
1 |
Z |
|
|
Tóth |
KSL/SJdb/CMOR/22
|
Cvičenia zo slovenskej morfológie |
|
3 |
2C |
h |
1 |
L |
|
|
Tóth |
KSL/SJdb/KPSL/22
|
Kontaktové prvky v slovenskej literatúre |
! |
3 |
2S |
h |
1 |
L |
|
|
Vlnka |
KSL/SJdb/JK/22
|
Jazyk a komunikácia - väzby a súvislosti |
|
3 |
1P + 1S |
h |
2 |
Z |
|
|
Vaňko |
KSL/SJdb/KPJ/22
|
Kapitoly z porovnávacej jazykovedy |
! |
3 |
1P + 1S |
h |
2 |
Z |
|
|
Tóth |
KSL/SJdb/KSL/22
|
Kapitoly zo svetovej literatúry |
|
3 |
2S |
h |
2 |
L |
|
|
Vlnka |
KSL/SJdb/REG/22
|
Regionálnosť a urbánnosť v slovenskej literatúre |
! |
3 |
2S |
h |
2 |
L |
|
|
Vlnka |
KSL/SJdb/LZS/22
|
Literatúra zahraničných Slovákov |
! |
2 |
1P + 1S |
h |
3 |
Z |
|
|
Šenkár |
KSL/SJdb/RET/22
|
Rétorika |
|
2 |
1P + 1S |
h |
3 |
Z |
|
|
Šenkár, Vlnka |
KSL/SJdb/CLDM/22
|
Cvičenia z literatúry pre deti a mládež |
! |
1 |
2C |
h |
3 |
L |
|
|
Vlnka |
KSL/SJdb/MVJS/22
|
Metodika vyučovania slovenčiny ako L2 |
! |
1 |
2C |
h |
3 |
L |
|
|
Vlnka |
Blok -
Bakalársky seminár |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KSL/SJdb/BS/22
|
Bakalársky seminár |
! |
4 |
1S |
h |
3 |
Z |
|
|
Šenkár, Tóth, Vaňko, Vlnka |
KMJ/MJdb/BS/22
|
Bakalársky seminár |
! |
4 |
1S |
h |
3 |
Z |
P |
|
Baka, Istók, Keserű, Lőrincz, Nagy, Polgár, Simon, Szabó, Török |
Blok -
Maďarský jazyk a literatúra |
Min.
15
Kreditov
|
+ 4 kredity za Bakalársky seminár v prípade, ak bakalárska práca sa píše z aprobácie
Maďarský jazyk a literatúra
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KMJ/MJdb/ÚSL/22
|
Úvod do svetovej literatúry |
|
3 |
2S |
h |
1 |
Z |
|
|
Polgár, Szabó |
KMJ/MJdb/ÚŠJ/22
|
Úvod do štúdia jazykovedy |
|
3 |
2S |
h |
1 |
Z |
|
|
Istók |
KMJ/MJdb/LAK/22
|
Literatúra a kultúra |
|
3 |
2S |
h |
1 |
L |
|
|
Nagy |
KMJ/MJdb/PMJ/22
|
Pravopis maďarského jazyka |
|
3 |
2S |
h |
1 |
L |
|
|
Istók, Lőrincz |
KMJ/MJdb/DML/22
|
Detská a mládežnícka literatúra |
|
3 |
2S |
h |
2 |
Z |
|
|
Baka |
KMJ/MJdb/LEA/22
|
Lexikológia |
|
3 |
1S + 1C |
h |
2 |
Z |
|
|
Török |
KMJ/MJdb/LAV/22
|
Literatúra a veda |
|
3 |
2S |
h |
2 |
L |
|
|
Nagy |
KMJ/MJdb/ZUF/22
|
Základy ugrofinistiky |
|
3 |
2S |
h |
2 |
L |
|
|
Török |
KMJ/MJdb/SEM/22
|
Sémantika |
! |
2 |
2S |
h |
3 |
Z |
|
|
Lőrincz |
KMJ/MJdb/TES1/22
|
Textový seminár 1. |
! |
2 |
1S + 1C |
h |
3 |
Z |
|
|
Baka, Polgár |
KMJ/MJdb/MJD/22
|
Moderné jazykovedné disciplíny |
! |
1 |
2S |
h |
3 |
L |
|
|
Lőrincz |
KMJ/MJdb/TES2/22
|
Textový seminár 2. |
! |
1 |
2S |
h |
3 |
L |
|
|
Keserű |
Blok -
Učiteľský základ |
Min.
11
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
1
|
Biológia |
- KPD/UZ/BCZ/22
|
Biológia človeka a základy prvej pomoci |
|
2 |
1S |
h |
1 |
Z |
P |
|
Mészárosné Darvay, Nagy, Tóthová Tarová |
KPD/UZ/ZPP/22
|
Základy prvej pomoci a biológia pre učiteľov |
! |
2 |
1S |
h |
1 |
Z |
|
|
Mészárosné Darvay, Nagy, Tóthová Tarová |
KPD/UZ/MKO/22
|
Menšinové kompetencie |
! |
2 |
1P |
h |
1 |
L |
|
|
Horváth, Németh, Nagy, Baka, Kiss, Mészáros |
KPD/UZ/RMK/22
|
Regionálna a menšinová kultúra |
|
2 |
1P |
h |
1 |
L |
|
|
Horváth, Németh, Nagy, Baka, Kiss, Mészáros |
KPD/UZ/PDI/22
|
Pedagogická diagnostika |
|
2 |
1P |
h |
2 |
Z |
P |
|
Józsa, Kopp, Szarka, Borbélyová |
KPD/UZ/PHO/22
|
Pedagogické hodnotenie |
! |
2 |
1P |
h |
2 |
Z |
|
|
Józsa, Kopp, Szarka, Borbélyová |
KPD/UZ/MUV/22
|
Metódy učenia sa a výskumu |
! |
2 |
1S |
h |
2 |
L |
|
|
Kopp, Tóth, Nagyová, Kanczné Nagy |
KPD/UZ/ZAP/22
|
Základy akademického písania |
|
2 |
1S |
h |
2 |
L |
P |
|
Tóth, Nagyová, Kanczné Nagy |
KPD/UZ/RPK/22
|
Rozvoj pohybových kompetencií |
! |
2 |
1P |
h |
3 |
Z |
|
|
Dobay, Židek, Bognár |
KPD/UZ/TKZ/22
|
Telesná kultúra a výchova k zdraviu |
! |
2 |
1P |
h |
3 |
Z |
|
|
Dobay, Židek, Bognár |
KPD/UZ/IPG/22
|
Inkluzívna pedagogika |
! |
1 |
1P |
s |
3 |
L |
|
|
Strédl, Tóth-Bakos, Tiszai |
KPD/UZ/IZS/22
|
Integrovaný žiak v škole |
! |
1 |
1P |
s |
3 |
L |
|
|
Strédl, Tóth-Bakos, Tiszai |
|
|
|
|
|
Blok -
Učiteľský základ |
Min.
5
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPD/UZ/TVD/22
|
Tvorivá dielňa |
|
1 |
1C |
h |
1 |
Z |
|
|
Mészáros, Nagyová |
KPD/Uzb/PPC1a/23
|
Podporujúca pedagogická prax 1 |
|
1 |
20C |
h |
1, 2 |
Z |
|
|
Szarka, Török |
KPD/UZ/KONAJ/23
|
Konverzácia v anglickom jazyku |
|
1 |
1S |
h |
1, 2, 3 |
L |
|
|
|
KPD/UZ/KONNJ/23
|
Konverzácia v nemeckom jazyku |
|
1 |
1S |
h |
1, 2, 3 |
L |
|
|
|
KPD/UZ/KONFJ/23
|
Konverzácia vo francúzskom jazyku |
|
1 |
1S |
h |
1, 2, 3 |
L |
|
|
|
KPD/UZ/KONSJ/23
|
Konverzácia v slovenskom jazyku |
|
1 |
1S |
h |
1, 2, 3 |
L |
|
|
|
KPD/UZ/ULK/23
|
Úvod do latinského jazyka a kultúry |
|
1 |
1S |
h |
1, 2, 3 |
L |
|
|
|
KPD/UZ/UFIK/23
|
Úvod do fínskeho jazyka a kultúry |
|
1 |
1S |
h |
1, 2, 3 |
L |
|
|
|
KPD/UZ/RAS/22
|
Rodina a škola |
|
1 |
1P |
h |
1 |
L |
|
|
Pukánszky, Németh, Kanczné Nagy |
KPD/UZ/DTV/22
|
Digitálne technológie vo výchovno-vzdelávacom procese |
|
1 |
1S |
h |
2 |
Z |
|
|
Józsa, Szarka, Kiss |
KPD/SPZ-B/22
|
Študijný pobyt v zahraničí-B |
|
1 |
|
a |
2 |
Z |
|
|
|
KPD/UZ/SOV/22
|
Sociológia výchovy |
|
1 |
1C |
h |
2 |
Z |
|
|
Kopp, Kiss, Kanczné Nagy |
KPD/UZ/MPP/22
|
Umenie-pedagogika-psychológia, kurz na rozvoj osobnosti |
|
1 |
1S |
a |
2 |
L |
|
|
Csehiová, Kanczné Nagy, Tóth-Bakos |
KPD/UZ/STŽ/22
|
Školská stáž |
|
1 |
20sC |
a |
2 |
L |
|
|
Bognár, Židek, Dobay, Nagyová |
KPD/UZ/DOC/22
|
Dobrovoľnícka činnosť |
! |
1 |
1C |
a |
3 |
L |
|
|
Dobay, Bognár, Nagyová, Tiszai, Židek |
|
|
|
|
|