|
Blok -
Povinné predmety |
Min.
112
Kreditov
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPP/PPVe/BIO/22
|
Biológia človeka a základy prvej pomoci |
|
5 |
5sP + 10sS |
h |
1 |
Z |
P |
|
Nagy, Mészárosné Darvay, Tóthová Tarová |
KPP/PPVe/PSY/22
|
Psychológia rôznych vekových skupín |
|
5 |
10sP + 5sS |
h |
1 |
Z |
P |
|
Strédl, Tóth-Bakos, Tiszai |
KPP/PPVe/UPD/22
|
Úvod do štúdia pedagogických disciplín |
|
6 |
10sP + 5sS |
s |
1 |
Z |
P |
|
Ambrus, Németh, Kanczné Nagy, Pukánszky, Horváth |
KPP/PPVe/ZHV/22
|
Základy hudobnej edukácie |
|
5 |
5sP + 5sS + 5sC |
s |
1 |
Z |
P |
|
Csehiová, Tóth-Bakos, Orsovics, Süll |
KPP/PPVe/CLS/22
|
Človek a spoločnosť |
|
5 |
5sP + 5sS + 5sC |
h |
1 |
L |
|
|
Németh, Nagyová, Mészáros |
KPP/PPVe/DID/22
|
Všeobecná a špeciálna didaktika a príprava na hospitácie |
|
6 |
5sP + 15sS |
s |
1 |
L |
P |
|
Horváth, Borbélyová, Tóth, Szántó, Szabó L |
KPP/PPVe/VIV/22
|
Vizuálna výchova |
|
5 |
5sS + 5sC |
s |
1 |
L |
P |
|
Horváth, Mészáros, Nagyová |
KPP/PPVe/ZMA/22
|
Základy matematiky |
|
5 |
10sS + 5sC |
h |
1 |
L |
|
|
Berta, Jaruska, Árki, Józsa, Vontszemű |
KPP/PPVe/DSJ/22
|
Didaktika SJ v školskom prostredí |
|
5 |
5sP + 10sS |
s |
2 |
Z |
P |
|
Šenkár, Sýkora Hernády, Prokopcová |
KPP/PPVe/PDI/22
|
Pedagogická diagnostika |
|
5 |
5sP + 10sS |
h |
2 |
Z |
P |
|
Józsa, Szarka, Borbélyová |
KPP/PPVe/TFV/22
|
Teória a filozofia výchovy |
|
5 |
5sP + 5sS + 5sC |
s |
2 |
Z |
P |
|
Ambrus, Pukánszky, Kanczné Nagy, Kopp, Németh, Kiss |
KPP/PPVe/ZPC/22
|
Základy rozvíjania pojmu čísla |
|
6 |
10sS + 5sC |
s |
2 |
Z |
|
|
Józsa, Berta, Jaruska, Árki |
KPP/PPVe/DMJ/22
|
Didaktika MJ a práce s literatúrou |
|
6 |
10sS + 10sC |
s |
2 |
L |
P |
|
Horváth, Borbélyová, Baka, Katona, Lőrincz |
KPP/PPVe/IPG/22
|
Inkluzívna pedagogika |
|
5 |
5sP + 10sS |
s |
2 |
L |
P |
|
Strédl, Tóth-Bakos, Tiszai |
KPP/PPVe/ZAP/22
|
Základy akademického písania |
|
5 |
5sP + 5sC |
h |
2 |
L |
P |
|
Csehiová, Józsa, Kanczné Nagy, Nagyová |
KPP/PPVe/ZGE/22
|
Základy geometrie a rozvíjanie priestorovej predstavivosti |
|
5 |
5sP + 10sS |
h |
2 |
L |
|
|
Józsa, Berta, Jaruska, Árki |
KPP/PPVe/KUR/22
|
Kultúra reči a jej rozvíjanie |
! |
6 |
5sP + 10sS + 5sC |
h |
3 |
Z |
|
|
Horváth, Lőrincz, Baka |
KPP/PPVe/MPK/22
|
Metódy rozvoja pohybových kompetencií detí |
! |
5 |
5sP + 10sC |
s |
3 |
Z |
P |
|
Dobay, Židek |
KPP/PPVe/ZPP/22
|
Základné prírodovedné poznatky |
! |
6 |
10sS + 10sC |
s |
3 |
Z |
P |
|
Vargová, Tóthová Tarová, Jaruska, Szarka |
KPP/PPVe/MEE/22
|
Teória a metodika ekológie a environmentalistiky |
! |
3 |
5sP + 10sS + 5sC |
s |
3 |
L |
P |
|
Mészárosné Darvay, Tóthová Tarová |
KPP/PPVe/PRP/22
|
Profesia pedagóga |
! |
2 |
10sP + 5sS + 5sC |
h |
3 |
L |
P |
|
Ambrus, Horváth, Németh, Gál, Kanczné Nagy |
KPP/PPVe/TPR/22
|
Teória a prax riadenia výchovno-vzdelávacích inštitúcií |
! |
2 |
10sP + 10sS |
s |
3 |
L |
P |
|
Horváth, Kopp, Nagyová |
KPP/PPVe/BS/22
|
Bakalársky seminár |
! |
4 |
5sS |
h |
4 |
Z |
|
|
Csehiová, Gál, Kanczné Nagy, Borbélyová |
|
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Blok -
Predškolská pedagogika |
Min.
48
Kreditov
|
Iba v prípade modulu Predškolská pedagogika
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPP/PPVe/KZS2a-P/22
|
Komunikačné zručnosti v slovenskom jazyku |
|
4 |
10sS + 5sC |
h |
1 |
Z |
|
|
Šenkár, Vlnka, Nagyová |
KPP/PPVe/MJN1a-P/22
|
Maďarský jazyk a jazykové normy |
|
4 |
10sS |
s |
1 |
Z |
P |
|
Simon, Lőrincz, Istók |
KPP/PPVe/USJ2b-P/22
|
Úvod do používania slovenského jazyka |
|
4 |
10sS + 5sC |
h |
1 |
Z |
|
|
Šenkár, Nagyová |
KPP/PPVe/ZMP1b-P/22
|
Základy maďarského pravopisu |
! |
4 |
10sS |
s |
1 |
Z |
P |
|
Simon, Lőrincz, Istók |
KPP/PPVe/AKZ3a-P/22
|
Aplikácia komunikačných zručností v slovenskom jazyku |
|
4 |
10sS |
h |
1 |
L |
|
|
Vlnka, Nagyová |
KPP/PPVe/PRD4b-P/22
|
Pohybový rozvoj detí |
|
4 |
5sP + 10sS |
s |
1 |
L |
P |
|
Dobay, Židek, Bognár |
KPP/PPVe/RKZ3b-P/22
|
Rozvoj komunikačných zručností v slovenskom jazyku |
|
4 |
10sS |
h |
1 |
L |
|
|
Šenkár, Nagyová |
KPP/PPVe/RLD4a-P/22
|
Rozvoj lokomócie detí |
! |
4 |
5sP + 10sS |
s |
1 |
L |
P |
|
Dobay, Židek |
KPP/PPVe/HHN5a-P/22
|
Hra na hudobnom nástroji |
! |
4 |
10sS + 5sC |
h |
2 |
Z |
P |
|
Csehiová, Orsovics, Tóth-Bakos, Süll |
KPP/PPVe/IKT6a-P/22
|
Implementácia moderných IKT stratégií |
! |
3 |
5sS + 5sC |
h |
2 |
Z |
|
|
Józsa, Szarka |
KPP/PPVe/PHC5b-P/22
|
Praktikum hudobných činností |
|
4 |
10sS + 5sC |
h |
2 |
Z |
P |
|
Csehiová, Orsovics, Tóth-Bakos, Süll |
KPP/PPVe/PPX1-P/22
|
Pedagogická prax 1. |
|
1 |
25sC |
a |
2 |
Z |
P |
KPP/PPVe/DID/22
|
Horváth, Borbélyová, Nagyová |
KPP/PVVe/DIT6b-P/22
|
Digitálne technológie vo výchovno-vzdelávacom procese |
|
3 |
5S + 5C |
h |
2 |
Z |
|
|
Józsa, Szarka, Kocsis |
KPP/PPVe/MEV7a-P/22
|
Metodika estetickej výchovy v materskej škole |
! |
3 |
10sS |
s |
2 |
L |
P |
|
Horváth, Mészáros, Nagyová |
KPP/PPVe/MVV7b-P/22
|
Metodika výtvarnej výchovy v materskej škole |
|
3 |
10sS |
s |
2 |
L |
P |
|
Horváth, Mészáros, Nagyová |
KPP/PPVe/PAP8a-P/22
|
Teória a didaktika pohybových aktivít v prírode |
|
4 |
40sC |
h |
2 |
L |
|
|
Dobay, Židek, Bognár |
KPP/PPVe/PAZ8b-P/22
|
Teória a didaktika pohybových aktivít v jednotlivých ročných obdobiach |
|
4 |
40sC |
h |
2 |
L |
|
|
Dobay, Židek, Bognár |
KPP/PPVe/PPX2-P/22
|
Pedagogická prax 2. |
|
1 |
25sC |
a |
2 |
L |
P |
|
Horváth, Nagyová, Szántó |
KPP/PPVe/HRC9a-P/22
|
Hrové činnosti |
! |
4 |
10sS + 5sC |
s |
3 |
Z |
P |
|
Gál, Nagyová, Tóth-Bakos, Strédl |
KPP/PPVe/PPH9b-P/22
|
Pedagogika a psychológia hry |
|
4 |
10sS + 5sC |
s |
3 |
Z |
P |
|
Nagyová, Tóth-Bakos, Strédl, Borbélyová, Kanczné Nagy, Tiszai |
KPP/PPVe/PPX3-P/22
|
Pedagogická prax 3. |
! |
1 |
25sC |
a |
3 |
Z |
P |
|
Horváth, Borbélyová, Nagyová |
KPP/PPVe/LOH-P/22
|
Logické hry |
! |
2 |
10sS |
h |
3 |
L |
P |
|
Józsa, Berta, Jaruska |
KPP/PPVe/RMM12b-P/22
|
Rozvíjanie matematického myslenia v predprimárnom vzdelávaní |
! |
2 |
10sS |
h |
3 |
L |
P |
|
Józsa, Berta, Jaruska |
KPP/PPVe/TEP10a-P/22
|
Technické práce |
! |
3 |
5sS + 5sC |
h |
4 |
Z |
|
|
Mészáros, Nagyová |
KPP/PPVe/TVD10b-P/22
|
Tvorivá dielňa |
! |
3 |
5sS + 5sC |
h |
4 |
Z |
|
|
Mészáros, Nagyová |
KPP/PPVe/DHV11a-P/22
|
Didaktika hudobnej výchovy v materskej škole |
! |
4 |
10sS + 5sC |
s |
4 |
L |
P |
|
Csehiová, Orsovics |
KPP/PPVe/MHC11b-P/22
|
Metódy hudobných činností v materskej škole |
! |
4 |
10sS + 5sC |
s |
4 |
L |
P |
|
Csehiová, Orsovics |
KPP/PPVe/PPX4-P/22
|
Pedagogická prax 4. |
! |
2 |
30sC |
h |
4 |
L |
P |
|
Horváth, Borbélyová, Nagyová |
Blok -
Vychovávateľstvo |
Min.
48
Kreditov
|
Iba v prípade modulu Vychovávateľstvo
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPP/PPVe/KZS2a-V/22
|
Komunikačné zručnosti v slovenskom jazyku |
|
4 |
10sS |
h |
1 |
Z |
|
|
Šenkár, Vlnka, Nagyová |
KPP/PPVe/MKO1b-V/22
|
Menšinové kompetencie |
! |
4 |
5sP + 10sS |
s |
1 |
Z |
P |
|
Horváth, Németh, Liszka, Nagy, Baka, Kiss |
KPP/PPVe/RMK1a-V/22
|
Regionálna a menšinová kultúra |
|
4 |
5sP + 10sS |
s |
1 |
Z |
P |
|
Horváth, Németh, Nagy, Baka, Kiss, Mészáros |
KPP/PPVe/USJ2b-V/22
|
Úvod do používania slovenského jazyka |
|
4 |
10sS |
h |
1 |
Z |
|
|
Šenkár, Nagyová |
KPP/PPVe/RPK3a-V/22
|
Rozvoj pohybových kompetencií |
! |
4 |
5sP + 10sC |
s |
1 |
L |
P |
|
Dobay, Židek |
KPP/PPVe/TEK3b-V/22
|
Telesná kultúra a výchova k zdraviu |
|
4 |
5sP + 10sC |
s |
1 |
L |
P |
|
Dobay, Židek, Bognár |
KPP/PPVe/ZSP4a-V/22
|
Základy sociálnej pedagogiky |
|
4 |
10sS |
h |
1 |
L |
P |
|
Strédl, Židek |
KPP/PPVe/ZSS4b-V/22
|
Základy sociálnej starostlivosti |
! |
4 |
10sS |
h |
1 |
L |
P |
|
Strédl, Židek |
KPP/PPVe/DIT5a-V/22
|
Digitálne technológie vo výchovno-vzdelávacom procese |
|
3 |
5sS + 5C |
h |
2 |
Z |
|
|
Józsa, Szarka, Kocsis |
KPP/PPVe/IKT5b-V/22
|
Implementácia moderných IKT stratégií |
! |
3 |
5sS + 5sC |
h |
2 |
Z |
|
|
Józsa, Szarka |
KPP/PPVe/PPX1-V/22
|
Pedagogická prax 1. |
|
1 |
25sC |
a |
2 |
Z |
P |
KPP/PPVe/DID/22
|
Horváth, Szántó, Židek, Nagyová |
KPP/PPVe/PSJ6a-V/22
|
Prevencia sociálno-patologických javov |
! |
4 |
10sS + 5sC |
h |
2 |
Z |
P |
|
Horváth, Borbélyová |
KPP/PPVe/SPP6b-V/22
|
Školské programy prevencie |
|
4 |
10sS + 5sC |
h |
2 |
Z |
P |
|
Horváth, Borbélyová, Kiss, Tiszai |
KPP/PPVe/MMA7b-V/22
|
Metódy mimoškolských aktivít |
! |
3 |
5sP + 5sS |
s |
2 |
L |
P |
|
Dobay, Židek |
KPP/PPVe/PAP8a-V/22
|
Teória a didaktika pohybových aktivít v prírode |
|
4 |
40sC |
h |
2 |
L |
|
|
Dobay, Židek, Bognár |
KPP/PPVe/PAZ8b-V/22
|
Teória a didaktika pohybových aktivít v jednotlivých ročných obdobiach |
|
4 |
40sC |
h |
2 |
L |
|
|
Dobay, Židek, Bognár |
KPP/PPVe/PPX2-V/22
|
Pedagogická prax 2. |
|
1 |
25sC |
a |
2 |
L |
P |
|
Horváth, Szántó, Židek |
KPP/PPVe/PVC7a-V/22
|
Pedagogika voľného času a mimoškolská činnosť |
|
3 |
5sP + 5sS |
s |
2 |
L |
P |
|
Dobay, Židek |
KPP/PPVe/HRC9a-V/22
|
Hrové činnosti |
! |
4 |
10sS + 5sC |
s |
3 |
Z |
|
|
Nagyová, Tóth-Bakos |
KPP/PPVe/PPH9b-V/22
|
Pedagogika a psychológia hry |
|
4 |
10sS + 5sC |
s |
3 |
Z |
|
|
Nagyová, Tóth-Bakos, Borbélyová, Kanczné Nagy, Tiszai, Strédl |
KPP/PPVe/PPX3-V/22
|
Pedagogická prax 3. |
! |
1 |
25sC |
a |
3 |
Z |
P |
|
Horváth, Pribék |
KPP/PPVe/PSV11a-V/22
|
Personálna a sociálna výchova v celoživotnom vzdelávaní |
! |
2 |
5sP + 5sS |
h |
3 |
L |
P |
|
Németh, Pukánszky, Gál |
KPP/PPVe/RAS11b-V/22
|
Rodina a škola |
! |
2 |
5sP + 5sS |
h |
3 |
L |
P |
|
Németh, Pukánszky, Gál |
KPP/PPVe/MTU10b-V/22
|
Metódy a techniky učenia sa |
! |
3 |
5sP + 5sS |
h |
4 |
Z |
P |
|
Tóth, Kopp, Pribék, Kiss |
KPP/PPVe/VUS10a-V/22
|
Vyučovacie a učebné štýly |
! |
3 |
5sP + 5sS |
h |
4 |
Z |
P |
|
Tóth, Kopp, Pribék, Kiss |
KPP/PPVe/KAP12b-V/22
|
Kariérové poradenstvo |
! |
4 |
5sP + 10sS |
h |
4 |
L |
|
|
Horváth, Pribék |
KPP/PPVe/PPX4-V/22
|
Pedagogická prax 4. |
! |
2 |
30sC |
h |
4 |
L |
P |
|
Horváth, Pribék |
KPP/PPVe/VPO12a-V/22
|
Výchovné poradenstvo |
! |
4 |
5sP + 10sS |
h |
4 |
L |
|
|
Horváth, Pribék |
|
|
|
|
|
Blok -
Predškolská pedagogika |
Min.
6
Kreditov
|
Iba v prípade modulu Predškolská pedagogika
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPP/PPVe/RIZ1-P/22
|
Rozvoj intonačno-sluchových zručností 1. |
|
1 |
5sC |
a |
1 |
Z |
|
|
Orsovics, Süll, Járosiová |
KPP/PPVe/ZBS1-P/22
|
Zborový spev 1. |
|
1 |
5sC |
h |
1 |
Z |
|
|
Csehiová, Orsovics |
KPP/PPVe/KSJ1-P/22
|
Konverzácia v slovenskom jazyku 1. |
|
1 |
5sS |
h |
1 |
L |
|
|
Šenkár, Nagyová, Vlnka, Sýkora Hernády, Prokopcová |
KPP/PPVe/RIZ2-P/22
|
Rozvoj intonačno-sluchových zručností 2. |
|
1 |
5sC |
a |
1 |
L |
|
|
Orsovics, Süll, Járosiová |
KPP/PPVe/ZBS2-P/22
|
Zborový spev 2. |
|
1 |
5sC |
h |
1 |
L |
|
|
Orsovics, Süll |
KPP/PPVe/KSJ2-P/22
|
Konverzácia v slovenskom jazyku 2. |
|
1 |
5sS |
h |
2 |
Z |
|
|
Šenkár, Sýkora Hernády, Prokopcová, Nagyová, Vlnka |
KPP/PPVe/RIZ3-P/22
|
Rozvoj intonačno-sluchových zručností 3. |
|
1 |
5sC |
a |
2 |
Z |
|
|
Orsovics, Süll, Járosiová |
KPP/PPVe/ZBS3-P/22
|
Zborový spev 3. |
|
1 |
5sC |
h |
2 |
Z |
|
|
Orsovics, Csehiová |
KPP/PPVe/OPR-P/22
|
Objavovanie živej a neživej prírody |
|
1 |
5sC |
h |
2 |
L |
|
|
Vargová |
KPP/PPVe/RIZ4-P/22
|
Rozvoj intonačno-sluchových zručností 4. |
|
1 |
5sC |
a |
2 |
L |
|
|
Orsovics, Süll, Járosiová |
KPP/PPVe/STZ-P/22
|
Školská stáž |
|
1 |
25sC |
a |
2 |
L |
|
|
Borbélyová, Nagyová |
KPP/PPVe/ZBS4-P/22
|
Zborový spev 4. |
|
1 |
5sC |
h |
2 |
L |
|
|
Csehiová, Orsovics |
KPP/PPVe/ZBS5-P/22
|
Zborový spev 5. |
! |
1 |
5sC |
h |
3 |
Z |
|
|
Csehiová, Orsovics |
KPP/PVVe/RIZ5-P/22
|
Rozvoj intonačno-sluchových zručností 5. |
! |
1 |
5C |
a |
3 |
Z |
|
|
Orsovics, Süll |
KPP/PPVe/RIZ6-P/22
|
Rozvoj intonačno-sluchových zručností 6. |
! |
1 |
5sC |
a |
3 |
L |
|
|
Orsovics, Süll |
KPP/PPVe/ZBS6-P/22
|
Zborový spev 6. |
! |
1 |
5sC |
h |
3 |
L |
|
|
Csehiová, Orsovics |
KPP/PPVe/DOC-P/22
|
Dobrovoľnícka činnosť |
! |
1 |
25sC |
a |
4 |
Z |
|
|
Gál, Dobay, Pribék |
KPP/PPVe/SPZ-P/22
|
Študijný pobyt v zahraničí |
|
1 |
|
a |
4 |
L |
|
|
Mészáros |
KPP/PPVe/UPP-P/22
|
Umenie-pedagogika-psychológia, kurz na rozvoj osobnosti |
! |
1 |
5sS |
h |
4 |
L |
|
|
Csehiová, Kanczné Nagy, Tóth-Bakos |
Blok -
Vychovávateľstvo |
Min.
6
Kreditov
|
Iba v prípade modulu Vychovávateľstvo
|
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPP/PPVe/POA-V/22
|
Pohybové aktivity |
|
1 |
5sC |
h |
1 |
Z |
|
|
Dobay, Židek, Bognár |
KPP/PPVe/RIZ-V/22
|
Rozvoj intonačno-sluchových zručností |
|
1 |
5sC |
a |
1 |
Z |
|
|
Orsovics, Süll, Tiszai |
KPP/PPVe/BIT-V/22
|
Biblioterapia |
|
1 |
5sS |
h |
1 |
L |
|
|
Baka |
KPP/PPVe/KSJ1-V/22
|
Konverzácia v slovenskom jazyku 1. |
|
1 |
5sS |
h |
1 |
L |
|
|
Šenkár, Sýkora Hernády, Prokopcová, Nagyová, Vlnka |
KPP/PPVe/KSJ2-V/22
|
Konverzácia v slovenskom jazyku 2. |
|
1 |
5sS |
h |
2 |
Z |
|
|
Šenkár, Sýkora Hernády, Prokopcová, Nagyová, Vlnka |
KPP/PPVe/VUM-V/22
|
Výchova umením |
|
1 |
5sS |
h |
2 |
Z |
|
|
Csehiová, Mészáros, Nagyová |
KPP/PPVe/OPR-V/22
|
Objavovanie živej a neživej prírody |
|
1 |
5sC |
h |
2 |
L |
|
|
Vargová |
KPP/PPVe/RPZ1-V/22
|
Rozvoj pohybových zručností 1. |
|
1 |
5sS |
h |
2 |
L |
|
|
Dobay, Bognár |
KPP/PPVe/STZ-V/22
|
Školská stáž |
|
1 |
25sC |
a |
2 |
L |
|
|
Židek, Orsovics |
KPP/PPVe/RPZ2-V/22
|
Rozvoj pohybových zručností 2. |
! |
1 |
5sS |
h |
3 |
Z |
|
|
Dobay |
KPP/PPVe/UPP-V/22
|
Umenie-pedagogika-psychológia, kurz na rozvoj osobnosti |
! |
1 |
5sS |
h |
3 |
L |
|
|
Csehiová, Kanczné Nagy, Tóth-Bakos |
KPP/PPVe/TUD-V/22
|
Tvorivá umelecká dielňa |
! |
1 |
5sC |
h |
4 |
Z |
|
|
Csehiová, Mészáros, Nagyová |
KPP/PPVe/DOC-V/22
|
Dobrovoľnícka činnosť |
! |
1 |
25sC |
a |
4 |
L |
|
|
Gál, Dobay, Pribék |
KPP/PPVe/SPZ-V/22
|
Študijný pobyt v zahraničí |
|
1 |
|
a |
4 |
L |
|
|
Mészáros |
|
|
|
|
|