Povinné predmety |
Min.
75
Kreditov
|
|
Blok -
UPV |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPP/UPV/DMA1/22
|
Didaktika matematiky 1 |
|
6 |
3S |
s |
1 |
Z |
P |
|
Józsa, Árki, Jaruska |
KPP/UPV/DSJ/22
|
Didaktika vyučovania SJSL v primárnom vzdelávaní |
|
5 |
1P + 2S |
s |
1 |
Z |
P |
|
Šenkár |
KPP/UPV/MCP/22
|
Metodika čítania a písania |
|
5 |
2S + 1C |
s |
1 |
Z |
P |
|
Horváth, Istók, Nagyová, Borbélyová |
KPP/UPV/TPV/22
|
Teória a prax primárneho vzdelávania |
|
5 |
1P + 2S |
h |
1 |
Z |
P |
|
Horváth, Nagyová |
KPP/UPV/CPT/22
|
Čítanie s porozumením a práca s textom |
|
5 |
2S + 1C |
h |
1 |
L |
|
|
Baka, Borbélyová, Nagyová, Mészáros |
KPP/UPV/DER/22
|
Didaktika elementárnych reálií a etiky |
|
5 |
2S + 1C |
s |
1 |
L |
P |
|
Horváth, Nagyová |
KPP/UPV/DMA2/22
|
Didaktika matematiky 2 |
|
5 |
3S |
s |
1 |
L |
P |
|
Józsa, Árki, Berta |
KPP/UPV/PAE/22
|
Pedagogicko-psychologické aspekty edukačného procesu |
|
5 |
1P + 1S + 1C |
s |
1 |
L |
P |
|
Ambrus, Pukánszky, Strédl, Tóth-Bakos, Tiszai |
KPP/UPV/PPX5/22
|
Pedagogická prax V. |
|
1 |
20sC |
a |
1 |
L |
|
|
Tóth-Bakos, Orsovics |
KPP/UPV/DIS/22
|
Diplomový seminár |
|
4 |
1S |
a |
2 |
Z |
P |
|
Csehiová, Kanczné Nagy, Borbélyová |
KPP/UPV/DMJ/22
|
Didaktika maďarského jazyka v primárnom vzdelávaní |
|
4 |
2P + 2S |
s |
2 |
Z |
P |
|
Simon, Török |
KPP/UPV/DTV/22
|
Teória a didaktika vyučovania telesnej a športovej výchovy |
|
4 |
1P + 2S |
s |
2 |
Z |
P |
|
Dobay |
KPP/UPV/HUT/22
|
Hudobná tvorba pre deti a mládež |
|
3 |
1P + 1S |
h |
2 |
Z |
P |
|
Csehiová, Orsovics |
KPP/UPV/MKU/22
|
Metakognitívne učenie sa |
|
4 |
1P + 1S |
h |
2 |
Z |
P |
|
Ambrus, Németh, Tóth-Bakos, Tóth |
KPP/UPV/PPX6/22
|
Pedagogická prax VI. |
|
2 |
20sC |
h |
2 |
Z |
P |
|
Tóth-Bakos, Orsovics |
KPP/UPV/DHV/22
|
Didaktika vyučovania hudobnej výchovy |
|
2 |
2S |
s |
2 |
L |
P |
|
Csehiová, Orsovics |
KPP/UPV/DVV/22
|
Didaktika a praktikum vyučovania výtvarnej výchovy na primárnom stupni |
|
2 |
2S + 2C |
s |
2 |
L |
P |
|
Horváth, Nagyová |
KPP/UPV/LAM/22
|
Rozvíjanie logického a algoritmického myslenia na primárnom stupni |
|
2 |
2S + 2C |
h |
2 |
L |
|
|
Árki, Czakóová, Kocsis, Berta |
KPP/UPV/PHR/22
|
Pedagogické hodnotenie a rozvíjanie |
|
2 |
1P + 1S |
s |
2 |
L |
P |
|
Józsa, Szarka, Borbélyová, Szabó L |
KPP/UPV/PPX7/22
|
Pedagogická prax VII |
|
4 |
60sC |
h |
2 |
L |
P |
|
Tóth-Bakos, Orsovics |
|
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
Min.
27
Kreditov
|
|
Blok -
UPV |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPP/UPV/KKV2a/22
|
Kvantitatívne a kvalitatívne výskumné metódy v pedagogike |
|
4 |
1P + 1S |
h |
1 |
Z |
P |
|
Józsa, Tóth, Csehiová |
KPP/UPV/PGV2b/22
|
Pedagogický výskum |
! |
4 |
1P + 1S |
h |
1 |
Z |
P |
|
Csehiová, Józsa |
KPP/UPV/PRP1a/22
|
Prírodovedné poznatky pre primárne vzdelávanie |
|
4 |
1P + 2S + 0C |
h |
1 |
Z |
P |
|
Mészárosné Darvay, Szarka, Jaruska, Tóthová Tarová |
KPP/UPV/PRV1b/22
|
Prírodoveda |
! |
4 |
1P + 2S + 0C |
h |
1 |
Z |
|
|
Mészárosné Darvay, Szarka, Jaruska |
KPP/UPV/DSP3a/22
|
Didaktika školy v prírode |
|
4 |
40sC |
h |
1 |
L |
P |
|
Dobay |
KPP/UPV/DZPV3b/22
|
Didaktika základného plaveckého výcviku |
|
4 |
40sC |
h |
1 |
L |
|
|
Dobay, Bognár, Židek |
KPP/UPV/GSJ4a/22
|
Funkčná gramatika slovenského jazyka ako druhého jazyka |
! |
4 |
1P + 1S |
h |
1 |
L |
|
|
Tóth |
KPP/UPV/SDL4b/22
|
Slovenská detská literatúra |
|
4 |
1P + 1S |
h |
1 |
L |
|
|
Šenkár, Vlnka |
KPP/UPV/ANJ5a/22
|
Metódy vyučovania anglického jazyka na primárnom stupni |
|
4 |
3S |
h |
2 |
Z |
|
|
Pauliková |
KPP/UPV/NEJ5b/22
|
Metódy vyučovania nemeckého jazyka na primárnom stupni |
|
4 |
3S |
h |
2 |
Z |
|
|
Mészáros |
KPP/UPV/PPU6b/22
|
Prostredie podporujúce učenie sa |
! |
4 |
1P + 1S |
h |
2 |
Z |
P |
|
Tóth, Kopp |
KPP/UPV/VPU6a/22
|
Vývinové poruchy učenia sa |
|
4 |
1P + 1S |
h |
2 |
Z |
P |
|
Strédl, Tóth-Bakos, Tiszai |
KPP/UPV/CLP7b/22
|
Metodológia vzdelávacej oblasti Človek a príroda na primárnom vzdelávaní |
! |
2 |
1P + 2S |
s |
2 |
L |
P |
|
Mészárosné Darvay, Szarka, Jaruska |
KPP/UPV/DPR7a/22
|
Didaktika prírodovedy |
|
2 |
1P + 2S |
s |
2 |
L |
P |
|
Mészárosné Darvay, Szarka, Jaruska |
KPP/UPV/PGK8a/22
|
Pedagogická komunikácia a interakcia |
|
1 |
1P + 1S |
h |
2 |
L |
P |
|
Ambrus, Horváth, Németh, Tóth, Kanczné Nagy |
KPP/UPV/PKU8b/22
|
Pedagogické kompetencie učiteľa |
! |
1 |
1P + 1S |
h |
2 |
L |
P |
|
Ambrus, Horváth, Németh, Tóth, Kanczné Nagy |
|
|
|
|
Výberové predmety |
Min.
4
Kredity
|
|
Blok -
UPV |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KPP/UPV/PEP/22
|
Pedagogické praktikum |
|
1 |
1S |
a |
1 |
Z |
|
|
Szarka, Török |
KPP/UPV/PPC3/23
|
Podporujúca pedagogická prax 3 |
|
1 |
20C |
a |
1, 2 |
Z |
|
|
Dobay, Orsovics |
KPP/UPV/ZBS7/22
|
Zborový spev 7 |
|
1 |
1C |
h |
1 |
Z |
|
|
Csehiová, Orsovics |
KPP/UPV/MSVP/23
|
Matematika v druhom cykle v novom školskom vzdelávacom programe |
|
1 |
1C |
h |
1, 2 |
L |
|
|
Jaruska |
KPP/UPV/RMT/22
|
Rozvíjanie matematického talentu na primárnom stupni |
|
1 |
1S |
h |
1 |
L |
|
|
Józsa |
KPP/UPV/SPZ/22
|
Študijný pobyt v zahraničí |
|
1 |
|
a |
1 |
L |
|
|
Mészáros |
KPP/UPV/STZ/22
|
Školská stáž |
|
1 |
25sC |
a |
1 |
L |
|
|
Tóth-Bakos, Nagyová, Orsovics |
KPP/UPV/ZBS8/22
|
Zborový spev 8. |
|
1 |
1C |
h |
1 |
L |
|
|
Orsovics, Csehiová |
KPP/UPV/DOC/22
|
Dobrovoľnícka činnosť |
|
1 |
25sC |
a |
2 |
Z |
|
|
Dobay, Nagyová, Kanczné Nagy, Nagyová |
KPP/UPV/PUP/22
|
Progresívne učebné pomôcky vo vyučovaní SJSL |
|
1 |
1S |
h |
2 |
Z |
|
|
Šenkár |
KPP/UPV/SMS/22
|
Špecifiká málotriednych škôl |
|
1 |
1S |
h |
2 |
Z |
|
|
Nagyová, Borbélyová, Horváth |
KPP/UPV/ZBS9/22
|
Zborový spev 9. |
|
1 |
1C |
h |
2 |
Z |
|
|
Csehiová, Orsovics |
KPP/UPV/RAK/22
|
Rozvoj anglických jazykových kompetencií |
|
1 |
1S |
h |
2 |
L |
|
|
Pauliková, Kálmánová, Kanczné Nagy, Katona |
KPP/UPV/ZBS10/22
|
Zborový spev 10 |
|
1 |
1C |
h |
2 |
L |
|
|
Orsovics, Csehiová |
|
|
|
|
|